Fak the system... | Killjols Fak the system... | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Monday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Fak the system...



ia bermula dengan satu dan terus..berjuta-juta kali pertanyaan.. bahkan tidak peduli seberapa keras anda mencuba...dan seribu satu penjelasan umpama meludah ke langit.....dan dia yang punya kuasa hanya mengeleng..dengan tanda dan riak muka..menggambarkan yg ia adalah usaha nya yg terakhir..."MENYERAH SAJA".."SUDAH TERLAMBAT"...malu bertanya sesat jalan.. aku bertanya kau sesat kan jalan...dan mungkin kalian berkata...bersyukur saja
apa yang ada..dia itu sudah beri ambil saja...buat apa aku mahu berterima kasih
pada bende yang atas usaha aku sendiri...kau juga punya kerja...dan aku sudahbuat apa yang ku sudah buat...dan aku beri apa aku sudah...tapi kau buat apa yang patut kau buat?..mungkin kau hanya anggap kami hanya kutu yang merayau mencari ihsan di tempat kamu...budak tak berdisplin hanya tau membuang masa...dan ikhlas nya kami juga tiada masa untuk dibuang hanya kerana sistem itu...fak the system...benda yang kau kata untuk kemudahan hanya menyusahkan...fak fak fak...

p/s: persoalan di sini adakah kita di kawal oleh sebuah sistem...jika ia kata tidak..tidakkah kita boleh mengubah?



aku di tewas kan oleh sistem..dan manusia yg lebih mengutamakan nya..ia lebih mulia dari bagi mereka...
Like this post :

Incoming Search:



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment