Menari didalam Hujan | Killjols Menari didalam Hujan | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Menari didalam Hujan


hari2 yang aku membuka mata dan berdiri
adalah hari yang terbaik..
itu yang aku sering katakan..
dan aku bersyukur atas kesihatan ini..

jika ada yang bertanya...apa khabar kau pada hari ini?
aku akan menjawab ..."khabar yang baik"
kerana aku berkata itu..untuk menjadi seperti itu
dan berusaha hingga menjadi itu...
terima kasih kerana aku bisa masih memilih..

dan bila hidup memberi aku awan yang hitam dan hujan..
aku menghargai akan kelembapan itu 
yang melembutkan rambutku yang kasar..

dan apabila hidup memberi aku sinar..
aku mendongak tinggi..
sehingga merasa kehangatan di pipi..

dan bila hidup memberi kabus tebal..
aku memeluk tubuhku..
dan memberi ucap tahniah
kerana aku bisa merasa kelainan 
pada hari yang nampak berbeda..

dan bila langit memberi salji..
aku melontarkan berbola salji
dan menangkapnya kembali...
ku jelir lidah ku agar dapat aku 
rasa kebekuan dan keajaiban berais itu..

kerana itu adalah pengalaman hidup..
seperti cuaca..
mereka datang dan pergi..
tidak kira apa jalan yang aku pilih...

jadi apa yang sukarnya..
aku boleh memilih untuk menikmatinya..
sedalam-dalam nya...untuk setiap masa..
di bawah payung syurga...

setiap musim yang memberi rahmatnya
sendiri...

dan aku ucapkan terima kasih pada hari yang
berlalu....

hidup ini bukan hanya semata menunggu ribut untuk pergi...
ia tentang belajar untuk menari di dalam hujan....
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment