The Fabulous Cat - Bila Kita lupa untuk sujud Chord | Killjols The Fabulous Cat - Bila Kita lupa untuk sujud Chord | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

The Fabulous Cat - Bila Kita lupa untuk sujud Chord

DM F
bila kita lupa untuk sujud
C
hilanglah cinta hilanglah cahaya
DM F C
binasa kita tangis tak berair mata

DM F
bila kita lupa untuk sujud
C
hilanglah cinta hilanglah cahaya
DM F C
binasa kita tangis tak berair mata

DM F
hilanglah semua rona hidup
C
sempurnakah hidup yang ku lalu
DM F
seperti roda yang berputar
C
apakah itu yang ku mahu
DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo
DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo

DM F
kadangnya ada kadang tiada
C
sempurnakah hidup yang ku lalu
DM F
kadangnya muncul kadangnya hilang
C
apakah itu yang ku mahu
DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo
DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo



(Distortion)

DM
sedarkan aku yang terleka
F
kejutkan aku yang terlena
C
capai tanganku yang di hanyut
C
doakan aku kembali berpaut
DM
aku tahu tetap ku mahu
F
aku malu tetap ku palu

C
segala perbuatan mengikut nafsu
C
ceraikan semua satu persatu
DM
mengejar harta duniawi sedarkan diri
F
mainannya sekali
C
hidup jangan disesali
C
apa bekalan nya di akhir nanti

DM
ampunkan aku yang berkedrat
F
lara membuat

terbuka ruang masih ruang untuk bertaubat
C
kejutkan aku jika terlewat
C
jangan biarku terlambat

Ab B
dunia hitam dunia gelap
C
tiada cahaya menerangi nya
Ab B
aku yang hilang aku yang hanyut
C
capai tanganku ampunkan aku

Ab B
dunia hitam dunia gelap
C
tiada cahaya menerangi nya
Ab B
aku yang hilang aku yang hanyut
C
capai tanganku ampunkan aku...

ampunkan aku...

Ab B
bila kita lupa untuk sujud
C
hilanglah cinta hilanglah cahaya
Ab B C
binasa kita tangis tak berair mata

Ab B
bila kita lupa untuk sujud
C
hilanglah cinta hilanglah cahaya
Ab B C
binasa kita tangis tak berair mata

DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo
DM F C
ohhhh ooo ohhhh uoooo

DM F C
ampunkan....kau ampunkan aku...

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment