Dina Nadzir feat Rendra Zawawi - Tarbiah Cinta Lirik ( OST Tarbiah Cinta ) | Killjols Dina Nadzir feat Rendra Zawawi - Tarbiah Cinta Lirik ( OST Tarbiah Cinta ) | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Dina Nadzir feat Rendra Zawawi - Tarbiah Cinta Lirik ( OST Tarbiah Cinta )

Oh Tuhan lindungi hatiku
Dari keinginan dunia
Aku hanya disini sekadar berlalu
Bagaikan fajar yang menanti senja

Tapi mengapa bicarakan takdir
Yang terjadi pastinya bererti
Hanya dia yang satu menjadi saksi
Kepada kasih yang aku ingin beri

Inilah tarbiah cinta
Menguji insan setia
Tunjukkanlah diri ini
Yang mencari kebenaran
Inilah tarbiah cinta
Menguji insan setia
Terangkanlah hati ini
Dari kegelapan fana

Mungkin jawapannya tersirat
Didalam renungan dan bisikan hatimu
Oh marilah kusujud hatiku
Cinta, engkau, oh Tuhan

Inilah tarbiah cinta
Menguji insan setia
Tunjukkanlah diri ini yang mencari kebenaran
Inilah tarbiah cinta
Menguji insan setia
Kurniakanlah hambamu ketenangan jiwa selalu
Aku hanya manusia yang punya keimanan
Mencari erti bercinta

Oh Tuhan ampunilah aku
Oh Tuhan selamatkan aku

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment