Buat Duit Dengan Survey GlobalTestMarket | Killjols Buat Duit Dengan Survey GlobalTestMarket | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Wednesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Buat Duit Dengan Survey GlobalTestMarket

Buat duit dengan Hanya Menjawab Survey

Ini aku nak kongsikan satu benda best ... jawab survey je dapat duit .. dalam dollar plak tu sape taknak kan...hehe ... aku dapat je tahu member aku ade join bende ni tahun lepas .. aku pun cam percaya x percaya je ... tapi lepas dia dah bagi bukti yg dia dapat cheque direct terus dari syarikat tu ... aku terus join benda ni ...
dan penuh kesabaran aku menjawab segala survey yang masuk ... di sebab aku ade kuliah hampir setiap hari ... so aku bleh la layan survey ni time2 aku bosan dalam kelas tu melalui handphone aku ... Global Test Market ni juga ade apps nya so korang leh la tinjau2 korang nye point ...

ini matematik nya ...

1100 point = 50 dollar ..

cara pembayaran cheque sahaja .. direct terus dari canada ( itu yang aku dapat )

Bukti pembayaran Di bawah berserta surat rasmi



So agak berbaloi bila di convert ke duit Malaysia .. bleh la tambah duit simpanan aku skit ye ... 

Cara Cara Register Global Test Market

1. Hantar Email Anda Di Form Di bawah .. Global Test Market hanya menerima members dari Invited Email .



2. Tunggu Emel Dari GlobalTestMarket dalam masa 24 jam ... 
3. Tekan Link Yang ada di Emel itu .
4. Isi info yang di suruh
5. update semua profile yang di suruh ... harus buat ni untuk dapat survey2 yang di sediakan di masa akan datang...
6. tunggu survey melalui emel ...
7. jawab survey dan dapat point ..
8. tunggu sampai 1100 points dan redeem untuk dapat kan cheque 50 dollar :)

itu sahaja selamat mencuba ....

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment