Impian Aku sedang Tidur | Killjols Impian Aku sedang Tidur | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Impian Aku sedang Tidur

Aku ada impian,
aku ada impian,
impian aku sedang tidur,
penat.berehat.

jangan cuba bangunkan,
nyata kau tak punya kuasa,
bukan kau pengejutnya.

aku ada impian.
aku ada impian.
impian aku sedang nazak.
sendu. rabak.

lelah tak bijak bernafas,
sedut nyawa pujuk belas,
kerana dunia memupuk sial.
mari berangkat ke syurga.
tampar balas dunia yang menampar kita.
sombong benar,bodoh.

kita haram tak terkesan,
kerana bukan dahi yang terkena.
candu kau bukan canduku.

- Bogel menuju Tuhan -
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment