Wanna Ali feat Juzzthin - Tak Mengapa Lirik | Killjols Wanna Ali feat Juzzthin - Tak Mengapa Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Wanna Ali feat Juzzthin - Tak Mengapa Lirik

Link: https://www.youtube.com/watch?v=n9hudJApi4M

Hanya kau

Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara oohh...
Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara
Asalkan kau bahagia

Pernah ku katakan dulu
Aku bukan untukmu
Pernah ku ingatkan mu
Kita tak mungkin bersatu

Kesahkan berlalu
Untukmu dan untukku
Mereka berkata tapi kau tak percaya
Tak perduli

Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara oohh...
Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara
Asalkan kau bahagia


Jadi aku sempat bertanya
Cerita kita mungkin tak jadi apa
Entah mengapa
Pedulikan apa aku, kau dah rasa
Dah biasa yang mahal itu hanya masa
Maafkan aku sayang
Aku insan biasa
Aku tuntut perhatian
Semuanya tutup
Perginya semuanya mmmm kerana mulut
Redanya aku duduk
Fikiran aku khusyuk
Semunya indah harap jalankan lurus
Mencari tujuan harap diri kan cekal
Pengalaman baik dan buruk boleh dijadikan bekal
Apa guna kalau berjanji tapi nanti kau engkar
Biar semua jadi misteri
Sayang selamat tinggal

Mereka berkata tapi kau tak percaya
Tak perduli
Mungkin suatu hari nanti
Mereka semua akan ketahui
Dan cukuplah bagiku untuk semua

Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara oohh...
Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara oohh...
Tapi tak mengapa aku terima segalanya
Sakit hati duka lara
Asalkan kau bahagia
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment