August 2014 | Killjols August 2014 | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

7 Adegan Izzue Islam Dan Yana Samsuddin






SHARE SHARE SHARE

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Heliza Bercerita kisah masam manis bila bermula dulu


Klik Sini Untuk Baca -------->>>> Click Here

SHARE SHARE SHARE

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Hazama - Air Mata Di Kuala Lumpur Lirik

Hazama - Air Mata Di Kuala Lumpur Lirik #MH17

Link: http://www.youtube.com/watch?v=pKPopnuQi1U

Hancur musnah impian mulia
Istana ku bina menjadi pusara
Gelaplah pasti masa hadapan
Jiwaku merayau utara dan selatan

Hidup sudah tiada bererti
Zahirku hidup batinku mati
Remuk redah hatiku hancur

Air mata di Kuala Lumpur
Hidup sudah tiada bererti
Zahirku hidup batinku mati
Remuk redah hatiku hancur
Air mata di Kuala Lumpur
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

WARIS feat Mark Adam - Sampai Bila Lirik

OST AMIR DAN LOQMAN KE LAUT

Cerita ini mengisahkan tentang dua orang kawan
Satu ini panggil Amir satu lagi panggil Loqman
Masuk satu geng 747
Nak jadi taiko sila jumpa brader Joe

Hey, hampir mati katak gagal rompak kedai pajak
Bila lutut dah bergoyang nak cabut tak bolehlah
Alamak dah tak boleh pilih
Ini bukan zaman mata sedih ambil alih

Nak jadikan cerita ada taiko nama Manja
Offer 30 ribu keluar terus bersih nama
Tak kisah cara apa asal duit depan mata
Nak hidup lama atau campak Kinta River

Jam dah pukul berapa kita ni dah lambat
Hutang kena bayar takut nanti tak sempat
Sebelum nyawa habis baik kita cepat
Banyak orang dah mencari tak pasal kena rembat

Sampai bila nak jadi samseng
Sampai bila nak kaki kencing
Sampai bila kerja nak potong daging
Ooo...

Sampai bila nak jadi samseng
Sampai bila nak kaki kencing
Sampai bila kerja nak potong daging
Sampai bila nak bertaubat

Alamak dah tersalah pilih
Buat keputusan jangan main asal boleh
Alamak dah tersalah pilih
Jangan ikut nafsu nanti jadi penyakit

Alamak dah tersalah pilih
Buat keputusan jangan main asal boleh
Alamak dah tersalah pilih
Jangan ikut nafsu nanti jadi penyakit

Benda baru pulak jadi, Ah Fook terbakar dek api
Tambah pulak bis boss mati, kerja budak dua ekor ni
Nak buat macam mana Big Joe tak boleh buat
Apa pesan mata sedih kalau takde tolong jaga

Loqman ni pulak rampas Balqis dari Big Joe
Dah tau awek orang tapi dia buat bodoh
Konon nak jadi hero walau takde sape suruh
Akhirnya dapat tahu si cacai ni pembunuh
Jadi ini satu kisah buat pedoman
Kalau buat kerja halal pasti ada jalan
Bukan cari pasal dengan orang di jalanan
Hidup sentiasa susah mati pun tak aman

Jam dah pukul berapa kita ni dah lambat
Hutang kena bayar takut nanti tak sempat
Sebelum nyawa habis baik kita cepat
Banyak orang dah mencari tak pasal kena rembat

Sampai bila nak jadi samseng
Sampai bila nak kaki kencing
Sampai bila kerja nak potong daging
Sampai bila nak bertaubat
Ooo...

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Yuna - LANGIT Lirik

Yuna - LANGIT


I can see the sky
The birds are flying
Clouds are moving by
My heart is light
The moon will be my witness tonight
In my dreams I see myself fly

Terbang
Terbang tinggi
Walau tanah di kaki
Kan ku cari langit

Terbang
Terbang tinggi
Awan biru menanti
Bersama pelangi

Always thought that I
Could be own my own
But you made me feel alive
And I don't feel alone

Terbang
Terbang tinggi
Walau tanah di kaki
Kan ku cari langit

Terbang
Terbang tinggi
Awan biru menanti
Bersama pelangi

Terbang
Terbang tinggi
Walau tanah di kaki
Kan ku cari langit

Terbang
Terbang tinggi
Awan biru menanti
Bersama pelangi

I can see the sky
The birds are flying
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

ERTI feat Zahid - Aku Bangkit Lirik

ERTI feat Zahid - Aku Bangkit Lirik

Link: http://www.youtube.com/watch?v=bDzVwz7HROc

Sungguhku tak merasa bahagia
Sesungguhnya diriku tak punya apa
Tiadaku mengerti tiadaku ketahui
Mana salahku apa silapku...

Mengapakah ini harus terjadi
Mengapakah diriku tak menyedari
Jalan yang ku lalui
Seringkali menguji
Mencabar aku melangkah jauh...

Aku bangkit
Dari anganku
Tinggallah semua yang menghantuiku
Dan ku pasti keperitan ini hanyalah pengubah diri...

Ku tahu nanti di sana
Janji yang jelas terbuka
Setiap detik setiap masa ketika
Ku yakin
Akan berjaya...

Bismillah...
Aku bangkit dari tidur yang lena
Datanglah semangat membara di jiwa
Menuju puncak takku kira apa melanda
Segala kejayaan yang ku damba pastikan tiba
Kisah yang lama nostalgia cuma sekadar
Renungan buat kita yang sering leka
Padamu yang maha sentiasa memberi
Darimu ku pinta diberkati hidup ini....

Yakinlah dia yang maha mendengar
Dan pada dia kita memohon keampunan
Bersyukurlah dengan nafas yang di hela
Masih ada masa untuk kau bertaubat

Bangkitlah
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Bayang - Amarah Amira Lirik

Bayang - Amarah Amira Lirik

Link: http://www.youtube.com/watch?v=Y4ry42gwJwE

Sukarnya bagiku jalani hari tanpa cinta
Hilang semua rindu tak tersisa
Kerna cemburu buta
Amarahmu yang menggila
Tanpa usul dan periksa... pedihnya

Mengapa harusnya kita terpisah
Walau di hatimu cuma adanya diriku
Hidup tanpamu ku rasakan siksanya

Ku mohon pada-Mu Tuhan
Kau bukakan pintu hatinya
Menerimaku semula
Sambut tanganku
Percayalah, Amira

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Nazz THR Gegar feat Wanie - Gegaran Cinta Lirik

Nazz THR Gegar feat Wanie - Gegaran Cinta Lirik

Link: http://www.youtube.com/watch?v=zLa_7w_Bha8

Mengapa cinta ada dugaannya
Dalam hidupku yang ingin bahagia
Keindahan itu hanya seketika
Lara di jiwa akhir yang ku rasa

Dengarlah cinta ku ingin bahagia
Hilanglah duka hapuskan derita
Damailah hidup tenanglah jiwa
Dalam melayari indah cinta bersama

Oh Tuhan.. ku cintakan dia
Restuilah cinta kami berdua
Dalam menghadapi liku perjalanan cinta
Menikmati indah cinta bersama

Getaran cintamu
Getaran cintaku
Moga menjadi satu
Woohooo...

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

[VIDEO] 7 Adegan Mendebarkan Yana Samsudin Dan Izzue Islam Yang Anda Tak Patut Lepaskan






SHARE SHARE SHARE

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Nur Jannah Allia - You Chord

Nur Jannah Allia - You Chord

Intro:
F / G / Em /Am G/
/F G /C/ Dm G/ Am


           Am              
you were there to light my day
           Dm
you were there to guide me through
          G
from my days down and on
             C                 A7
i'll never stop thinking of you
        Dm              G
how can i forget all that
                Am                  F
when you're the one who make me smile
       Dm              G
you'll always be apart of me
       Am                    G Am
how i wish you were still mine



            Am
never will forget the day
           Dm
how we've met and came this far
         G
we all know we got this feeling
               C                A7
but somehow it has to end up here
             Dm                 G
i know it's me who said goodbye
               Am                F
and that's the hardest thing to do
            Dm               G
cause you mean so much to me
                Am                 A7
and guide the truth from me to you



[Chorus]

                 Dm                  G
for all the things i've done and said
               Am                   F
for all the hurt that i've cause you
              Dm                G
i hope you will forgive me baby
                     Am          
cause that wasn't what i mean to do



          Am              
you were there to light my day
           Dm
you were there to guide me through
          G
from my days down and on
             C                 A7
i'll never stop thinking of you
        Dm              G
how can i forget all that
                Am                  F
when you're the one who make me smile
       Dm              G
you'll always be apart of me
       Am                  
how i wish you were still mine



Instrumental:
/ C Em/ Am A7/ Dm F/ G G7/
/F G/ C/ Dm G/ Am A7/



[Chorus]

                 Dm                  G
for all the things i've done and said
               Am                   F
for all the hurt that i've cause you
              Dm                G
i hope you will forgive me baby
                     Am          
cause that wasn't what i mean to do



          Am              
you were there to light my day
           Dm
you were there to guide me through
          G
from my days down and on
             C                 A7
i'll never stop thinking of you
        Dm              G
how can i forget all that
                Am                  F
when you're the one who make me smile
       Dm              G
you'll always be apart of me
       Am                  
how i wish you were still mine
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

GENJI BUSKERS - KECURANGAN Lirik

GENJI BUSKERS - KECURANGAN Lirik

Link: http://www.youtube.com/watch?v=UQzeC8Nv2-g

Gadisku jgn pernah kau berpura..
menabur cintamu itu,cita yg kau perlakunkan,
seandai ku pinta kau melafazkan,
sumpahan cintamu itu,bisakah kau melakukan??

Aku menyedari cintamu kini kian pudar,pada diriku..
setiap pertemuan pasti berlinangan airmata..
mengertilah kukini kasih..cintamu padaku..

PERGI PERGI jangan kau merayu lagi,
ku tak ingin lagi bersama dirimu,
cinta kasih hanya permainan bagimu,
kuterluka sayang kau buat begitu..

DIMANA LAFAZ SETIA INGIN HIDUP BERSAMAKU,
YANG TINGGAL HANYA KTA KATA DUSTA,
MENGALIR AIR MATA BILA KUKENANGKAN,
KECURANGAN YANG TELAH KAU LAKUKAN
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

[VIDEO] 7 Adegan Mendebarkan Yana Samsudin Dan Izzue Islam Yang Anda Tak Patut Lepaskan






SHARE SHARE SHARE

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Kata-Kata Khalifah

Ilmu itu lebih baik daripada harta. Ilmu menjaga engkau dan engkau menjaga harta. Ilmu itu penghukum (hakim) dan harta terhukum. Harta itu kurang apabila dibelanjakan tapi ilmu bertambah bila dibelanjakan.
-Saidina Ali bin Abi Talib

Kecantikan bukan terletak pada pakaian yang dipakai tetapi ia bergantung kepada keelokan akhlak dan budi pekerti.  –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Jadilah seperti pohon kayu yang lebat buahnya, tumbuh di tepi jalan. Dilempar buahnya dengan batu, tetapi tetap dibalas dengan buah. -Saidina  Abu Bakar As-Siddiq

Alangkah buruknya kepapaan, kalau aku mengadu aku malu, kalau aku berdiam diri aku binasa -Saidina Ali bin Abi Talib

Jangan berkawan dgn orang yang tamak kerana pada zahirnya ia ingin membahagiakanmu tapi hakikatnya dia akan mencelakan . Jauhilah berteman dengan pembohong kerana ia boleh menjadikan orang yang dekat lari daripadamu  dan sebaliknya .Janganlah berkawan dengan orang yang bakhil kerana ia akan melupaimu di waktu kamu sangat memerlukannya dan jauhilah bersahabat dengan orang yang suka berbuat jahat kerana ia tidak malu untuk menjualmu dengan harga yang sangat murah – Saidina Ali bin Abi Thalib

Hanya lidah yang mahu berdusta dan berbohong. Namun pandangan mata, hayunan kedua belah tangan, langkah kedua belah kaki dan pergerakan tubuh atau seluruh anggota badan akan menafikan apa yang diucapkan oleh lidah -Khalifah Ali bin Abi Talib

Jangan engkau percaya melihat kegagahan seorang lelaki. Tetapi jika mereka teguh memegang amanah dan menahan tangannya daripada menganiayai sesamanya, itulah lelaki yang sebenarnya -Khalifah Umar al-Khattab

Nilai seseorang sesuai dengan kadar tekadnya, ketulusannya sesuai dengan kadar kemanusiaannya, keberaniannya sesuai dengan kadar penolakannya terhadap perbuatan jahat dan kesucian hati nuraninya sesuai dengan kadar kepekaannya terhadap kehormatan dirinya -Khalifah Ali bin Abi Talib

Kebajikan yang ringan adalah menunjukkan muka berseri-seri dan mengucapkan kata-kata lemah-lembut
-Saidina Umar bin Al-Khatab

Orang yang terlalu memikirkan akibat dari sesuatu keputusan atau tindakan, sampai bila-bilapun dia tidak akan menjadi orang yang berani -Khalifah Ali bin Abi Talib

Agama buat kehidupan di akhirat, harta buat kehidupan di dunia. Di dunia orang yang tidak berharta berasa susah hati, tetapi orang yang tidak beragama merasa lebih sengsara -Saidina  Abu Bakar As-Siddiq

Kekayaan yg sebenar ialah akal , kepapaan yg sebenar ialah rosak akal . Sepi yang sebenarnya ialah kagum dengan diri sendiri dan kemuliaan yang sebenar ialah akhlak yg baik. –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Barangsiapa menempatkan dirinya di tempat yang dapat menimbulkan persangkaan, maka janganlah menyesal kalau orang menyangka buruk kepadanya -Saidina Umar al-Khattab

Semulia-mulia manusia ialah siapa yang mempunyai adab, merendahkan diri ketika berkedudukan tinggi, memaafkan ketika berdaya membalas dan bersikap adil ketika kuat – Khalifah Abdul Malik bin Marwan

Banyak berhutang akan menggelincirkan orang yang benar kepada pendustaan – Saidina Ali bin Abi Thalib

Manusia yang berakal ialah manusia yang suka menerima dan meminta nasihat -Saidina Umar bin Al-Khatab

Orang berilmu lebih utama daripada orang yang selalu berpuasa, bersolat dan berjihad. Apabila mati orang yang berilmu, maka terdapat suatu kekosongan selain oleh penggantinya (yang berilmu juga) -Saidina Ali bin Abi Talib

Barangsiapa yang jernih hatinya, akan diperbaiki Allah pula pada yang nyata di wajahnya. -Saidina Umar bin Al-Khatab

Sesiapa yang dilantik menjadi pemimpin kepada manusia maka dia hendaklah mengajar dirinya terlebih dahulu sebelum mengajar orang lain. Dan dia hendaklah memperelokkan setiap tindak tanduknya seharian sebelum memperelokkan dengan lidah. Dan sesiapa yang mengajar dirinya sendiri serta memperelokkannya lebih layak untuk mendapat kemuliaan daripada mereka yang mengajar dan memperelokkan manusia yang lain.  –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Ingin aku jadi rumput sahaja, supaya dimakan oleh kuda kerana amat ngerinya siksaan Allah- Saidina Abu Bakar As-Siddiq

Bagi setiap nikmat ada kunci yang membukanya dan ada kunci yang akan menyelaknya yang mana kunci pembukanya adalah sabar dan kunci penyelaknya adalah malas –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Kemarahan orang yang berakal dilihat pada tindak tanduknya dan kemarahan yang ada pada orang jahil itu dapat dilihat melalui perkataannya.  –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Apabila kamu merasa letih kerana berbuat kebaikan maka sesungguhnya keletihan itu akan hilang dan kebaikan yang dilakukan akan terus kekal. Dan sekiranya kamu berseronok dengan dosa maka sesungguhnya keseronokan itu akan hilang dan dosa yang dilakukan akan terus kekal.  -Saidina Ali bin Abi Thalib

Dua nikmat yang sering dilupakan ialah kesihatan dan keselamatan.  – Saidina Ali bin Abi Thalib

Peliharalah iman kamu dengan memperbanyakkan sedekah, bentenglah hartamu dengan mengeluarkan zakat dan tolaklah gelombang bencana bala dengan sentiasa berdoa kepada Allah –  Saidina Ali bin Abi Thalib

Orang-orang yang suka berkata jujur mendapatkan tiga hal, kepercayaan, cinta, dan rasa hormat. – Saidina Ali bin Abi Thalib

Keadilan itu syurga bagi orang yang dizalimi tetapi keadilan itu  adalah neraka bagi orang-orang yang bersifat zalim – Saidina Umar bin Al-Khatab

Orang yang tidak menguasai matanya, hatinya tidak ada harganya -Khalifah Ali bin Abi Talib

Kalau engkau berasa berkuasa untuk membuat aniaya kepada hamba Allah, ingatlah pula bahawa Allah lebih berkuasa membalasnya -Saidina Umar bin Al-Khatab

Saidina Ali berkata: “Wahai manusia, jagalah wasiatku. Jika kamu memegangnya erat-erat dengan segala kesiapan sehingga kamu dapat melaksanakannya, kamu tidak akan dapat keuntungan yang lebih besar darinya. Wasiat itu adalah :
1.Hendaklah kamu tidak berharap kecuali kepada Tuhanmu.
2.Hendaklah kamu tidak takut kecuali kepada dosa-dosamu.
3.Hendaklah kamu tidak malu untuk belajar jika tidak tahu.
4.Hendaklah orang yang alim berkata : “Aku tidak tahu, “ apabila dia memang tidak tahu.

Saidina  Abu Bakar r.a berkata : Orang yang bakhil itu tidak akan terlepas daripada salah satu daripada 4 sifat yang membinasakan, iaitu:
· Ia akan mati and hartanya akan diambil oleh warisnya, lalu dibelanjakan bukan pada tempatnya atau;
· Hartanya akan diambil secara paksa oleh penguasa yang zalim atau;
· Hartanya menjadi rebutan orang-orang jahat and akan dipergunakan untuk kejahatan pula atau;
· Adakalanya harta itu akan dicuri and dipergunakan secara berfoya-foya pada jalan yang tidak berguna .

Saidina Umar bin Al-Khatab r.a. berkata :
· Orang yang banyak ketawa itu kurang wibawanya.
· Orang yang suka menghina orang lain, dia juga akan dihina.
· Orang yang menyintai akhirat, dunia pasti menyertainya.
· Barangsiapa menjaga kehormatan orang lain, pasti kehormatan dirinya akan terjaga.

Saidina Othman Ibnu Affan r.a. berkata : Antara tanda-tanda orang yang bijaksana itu ialah:
· Hatinya selalu berniat suci
· Lidahnya selalu basah dengan zikrullah
· Kedua matanya menangis kerana penyesalan (terhadap dosa)
· Segala perkara dihadapainya dengan sabar dan tabah
· Mengutamakan kehidupan akhirat daripada kehidupan dunia.

Saidina Ali  r.a  berkata :
· Tiada solat yang sempurna tanpa jiwa yang khusyu’.
· Tiada puasa yang sempurna tanpa mencegah diri daripada perbuatan yang sia-sia.
· Tiada kebaikan bagi pembaca al-Qur’an tanpa mengambil pangajaran daripadanya.
· Tiada kebaikan bagi orang yang berilmu tanpa memiliki sifat wara’ (memelihara diri & hati-hati dari dosa).
· Tiada kebaikan mengambil teman tanpa saling sayang-menyayangi.
· Nikmat yang paling baik ialah nikmat yang kekal dimiliki.
· Doa yang paling sempurna ialah doa yang dilandasi keikhlasan.
· Barangsiapa yang banyak bicara, maka banyak pula salahnya,siapa yang banyak salahnya,maka hilanglah harga dirinya,siapa yang hilang harga dirinya, berarti dia tidak wara’, sedang orang yang tidak wara’ itu berarti hatinya mati.
SHARE SHARE SHARE

Thursday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Amir Jahari - Selalu Ada Chord

G D
Ku takkan pernah
Em C
Putus asa
G D
Akan ku melangkah
Em C
Hingga ke hujung dunia

Gm C Gm G C Gm

G C
Belum jauh ku melangkah
Gm G C
Belum jauh ku berserah
D Em C G
Masih banyakkah yang ku fikirkan
D Em C Gm D
Masih banyakkah yang ku inginkan

G C Gm G C

G C
Ingin aku merasanya
G C
Ingin aku mencuba
Dm Am G Gm
Hampir ku kecundang olehnya
D C G D
Hingga ku menangis kecewa

Am Dm

G D
Ku takkan pernah
G Em C
Putus asa
G D
Akan ku melangkah
G Em C Am
Hingga ke hujung dunia

G C G C

G C
Ingin aku merasanya
G C
Ingin aku mencuba
D Am C Gm
Hampir ku kecundang olehnya
D Em C G D
Hingga ku menangis kecewa

G D
Ku takkan pernah
Em C
Putus asa
Gm G D
Akan ku melangkah
G Em C D
Hingga ke hujung dunia
Em F#m Am G C
Sememangnya aku tak berdaya
Em F#m Gm G C D
Tapi ku percaya Dia selalu ada

G Dm G C G C D Em Cm G
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Amir Jahari - Selalu Ada Lirik

Ku takkan pernah
Putus asa
Akan ku melangkah
Hingga ke hujung dunia
Belum jauh ku melangkah
Belum jauh ku berserah
Masih banyakkah yang ku fikirkan
Masih banyakkah yang ku inginkan

Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa
Ku takkan pernah
Putus asa
Akan ku melangkah
Hingga ke hujung dunia
Ingin aku merasanya
Ingin aku mencuba
Hampir ku kecundang olehnya
Hingga ku menangis kecewa
Ku takkan pernah
Putus asa
Akan ku melangkah
Hingga ke hujung dunia
Sememangnya aku tak berdaya
Tapi ku percaya Dia selalu ada
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Dua selebriti pecah masuk kilang kopi.


Klik untuk baca ---->>>  Baca Di sini
SHARE SHARE SHARE

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Pasar Ahad



Satu perkara yang kau takkan pernah fahami
aku kesini bukan kerana wang .
aku senang di sini..
disini aku ketawa
disni aku tersenyum ..
aku rasa keikhlasan hati aku hidup disini ..

dikelilingi manusia yang mencari keperluan
dari sisa-sisa sang kaya ..
aku lihat mereka gembira ..
mendapat apa yang mereka patut dapat juga ..

disini aku rasa peningkatan
disini aku rasa penggerakan .
disini otak aku berfikir luas.
dari disempit ideologi kesenangan .

aku rasa kau takkan pernah faham
aku mencari ..
aku cari apa itu alasan
untuk aku keluar..
keluar dari kepompong aku ..
kepompong kemalasan
kepompong yang kau katakan kesyukuran .

Sampai masa aku susah nanti..
aku harap aku sudah bina Saham pertolongan ..
dari manusia yang tak pernah kenal nama aku ..


SHARE SHARE SHARE

Monday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

5 Perkara yang anda perlu tahu Tentang KOPI



SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

LAGENDA BUDAK SETAN 3: KASYAH

Sinopsis:

Selepas Kasyah kehilangan isteri tercinta dan anak perempuannya. dia berazam untuk memulakan semula hidup baru dengan Kate. Mereka mengambil anak perempuan abang dan pasangan mereka sebagai anak angkat. Walau bagaimanapun, konflik berlaku selepas itu dengan rakan sekerja kasyah dan bekas kekasih kate kembali dalam hidup mereka.

LAGENDA BUDAK SETAN 3: KASYAH

Tarikh Tayangan 11 Sep 2014
Language : Malay

Arahan / Pengarah Sharad Sharan

Pelakon: Farid Kamil, Maya Karin, Bront Palarae, Ayu Raudhah, Iqram Dinzly

 
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Yuna - Bicara Chord ( OST Lagenda Budak Setan 3 )

List Kord Lagu Yuna:
yuna lautan mp3 lautan yuna mp3 yuna lautan chord yuna lautan yuna lautan lirik lautan yuna lirik lautan yuna chord lirik lagu lautan yuna lirik lautan yuna yuna lautan mp3 download
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Yuna - Lautan Chord ( OST Lagenda Budak Setan 3 )

List Kord Lagu Yuna:
yuna lautan mp3 lautan yuna mp3 yuna lautan chord yuna lautan yuna lautan lirik lautan yuna lirik lautan yuna chord lirik lagu lautan yuna lirik lautan yuna yuna lautan mp3 download
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Encik Mimpi - Lagu Untukmu Ibu Chord

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Encik Mimpi - Lagu Untukmu Ibu Lirik

Encik Mimpi Lagu Untukmu Ibu Lyric

Link: http://www.youtube.com/watch?v=4mlg0gysFKs

LaLaLaLa Laa Laa
LaLaLaLa Laa Laa
LaLaLaLa Laa Laa
LaLaLaLa Laa Laa

Tak berniat melukai hatimu
tak bermaksud mengecewakan kamu
seandainya semua ini berlaku
ibu ...

Senyuman indah bagai pelangi
mewarnai seluruh jiwa ini
sayup terdengar mesramu
ibu ...

Yakinkah kan terjadi
maafkan atas segala kesilapanku
janji ku kepadamu ibu
kan ada selalu ..menemani harimu

Tak berniat melukai hatimu
tak bermaksud mengecewakan kamu
seandainya semua ini berlaku
ibu ...

Senyuman indah bagai pelangi
mewarnai seluruh jiwa ini
sayup terdengar mesramu
ibu ...

Yakinkah kan terjadi
maafkan atas segala kesilapanku
janji ku kepadamu ibu
kan ada selalu ..menemani harimu
SHARE SHARE SHARE

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Sigma feat Hafiz Hamidun dan AG Coco - Hati Lirik

Sigma feat Hafiz Hamidun dan AG Coco - Hati Lirik

Link:  https://www.youtube.com/watch?v=5YeVuac5VEU

Hati untuk Allah
Hati milik Allah
Dialah Yang Maha Punya

Hati untuk Allah
Hati milik Allah
Dialah Yang Maha Kuasa

Begitu lemahnya kita sebagai insan
Menggunakan hati tanpa seizin-Nya
Begitu lemahnya kita sebagai hamba
Mudahnya hati menuju jurang terja

Begitu lemahnya kita sebagai insan
Menggunakan hati tanpa seizin-Nya
Begitu lemahnya kita sebagai hamba
Mudahnya hati menuju jurang terja

Bersihnya hati
Bersihnya jiwa
Hanyalah untuk orang beriman

Bersihnya hati
Bersihnya jiwa
Hanyalah untuk orang beriman

Hati untuk Allah
Hati milik Allah
Dialah Yang Maha Punya

Begitu lemahnya kita sebagai insan
Menggunakan hati tanpa seizin-Nya
Begitu lemahnya kita sebagai hamba
Mudahnya hati menuju jurang terja

Begitu lemahnya kita sebagai insan

Menggunakan hati tanpa seizin-Nya
Begitu lemahnya kita sebagai hamba
Mudahnya hati menuju jurang terja

Bersihnya hati
Bersihnya jiwa
Hanyalah untuk orang beriman

Bersihnya hati
Bersihnya jiwa
Hanyalah untuk orang beriman

SHARE SHARE SHARE

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Narmi - Warisan Lirik ( Sudirman Cover )

Narmi - Warisan Lirik ( Sudirman Cover ) Disini Lahirnya ...

Link: http://www.youtube.com/watch?v=6u598FqclfE

Disini lahirnya sebuah cinta
Yang murni abadi sejati
Disini tersemai cita-cita
Bercambah menjadi warisan

Andai ku terbuang tak diterima
Andai aku disingkirkan
Kemana harusku bawakan
Kemana harusku semaikan cinta ini

Betapa
Dibumi ini ku melangkah
Keutara selatan timur dan barat
Ku jejaki

Aku bukanlah seorang perwira
Gagah menjunjung senjata
Namun hati rela berjuang
Walau dengan cara sendiri
Demi cinta ini

Ku ingin kotakan seribu janji
Sepanjang kedewasaan ini
Ku ingin sampaikan pesanan
Akulah penyambung warisan...
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Misi Rahsia Izzue Islam dan Yana Samsudin





SHARE SHARE SHARE

Thursday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Yuna - Lautan Lirik ( OST Lagenda Budak Setan 3 )

Yuna Lautan Lirik ( OST Lagenda Budak Setan 3 )

Link: http://www.youtube.com/watch?v=amcPYr3OG0A

Cinta ini tanda hati
aku kau yang punya
siapa sangka kita berdua
bersama akhirnya

Chorus:
oh biarkan ribut dan hujan
datang menduga aku engkau ada
oh biarkan seluas lautan
ku renangi jika aku kau perlukan

oh biarkan kerna aku kau ada

tiada cela engkau sempurna
yang teristimewa
seandainya tiada istana
ku mencintaimu seadanya
yeah

Ulang Chorus

oh biarkan kerna aku kau ada

Solo

oh siapa sangka cinta yang kita bina
akhirnya bersemi jua
oh biarkan kerna kini kau ku ada

Ulang Chorus 2x

Oh Biarkan kerna aku kau ada



SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Yuna - Bicara Lirik ( OST Lagenda Budak Setan 3 )

Yuna - Bicara Lirik ( OST Lagenda Budak Setan 3 )


Link: http://www.youtube.com/watch?v=O1g3zsucUX8

Mengapa ku berada Disini
Tak Mampu ku melangkah pergi
isi hatiku hanya kau yang tahu

Bicara ku seorang diri
ku redha , jika cinta ini
hanya semetara lagi
walaupun pernah kau berjanji

oohh oo ohhh

Mengapa ku berada disini
tak mampu , ku melangkah pergi
isi hatiku hanya kau yang tahu

Bicara ku seorang diri
ku redha , jika cinta ini
hanya semetara lagi
walaupun pernah kau berjanji

oohh oo ohhh

Bicara ku seorang diri
ku redha , jika cinta ini
hanya semetara lagi
walaupun pernah kau berjanji






SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Alyah - Istilah Syawal Lirik

Alyah Istilah Syawal Lirik

Berpakaian indah, riang ria
Jemari bersusun, bermaafan
Air mata syahdu, bertitsan
Sanak saudara, datang bertandang

Juadah tersusun sudah
Enaknya, beraneka rasa

Kuih dan muih sudah terhidang
Ketupat, rendang dan juga lemang
Janganlah malu janganlah segan
Menyusul pula kopi secawan

Ada yang tangisi penuh hiba
Mengenang insan yang tiada
Jemari disusun sekalung doa
Mohon ehsan, Maha Kuasa
Hingga syurga

Takbir bergema suara indah
Memujikan Ilahi berkumandang megah

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Ella - Raya Ini Ada Dia Lirik

Ella Raya Ini Ada Dia Lirik

Kulihat luar jendela
Ada anak bulan di langit
Kekasihku pulang dari jauh

Dari dasar hati terdalam
Lahir perasaan yang puas
Rindu telah bertemu penawar

Tiada lagi yang aku perlu
Segalanya kini aku ada
Paling utama bukannya harta
Namun kasih sayang dari yang tercinta

Ow ow ow ow ow o ooo
Raya ini sungguh sempurna
Ow ow ow ow ow o ooo
Raya ini ku ada dia
Senyum manisnya
Tawa riangnya

Di hari raya ini
Akulah orang paling gembira
Di hari raya ini
Aku rai dengan orang tercinta
Oh Indahnya ...
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Rahsia Kenapa Emas Mahal?

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

GENJI BUSKERS - GAZA KAMU MENDERITA Lirik

GENJI BUSKERS  GAZA KAMU MENDERITA Lirik
Lagu buat gaza dari genji busker

Link: https://www.youtube.com/watch?v=sVlTvalAD1c

Luluh hatiku melihatmu
Usang dan tidak berbaju
menutupi sengsaramu
sakit,gering dan rintihanmu

tak siapa mendengarnya

**

Mungkin takdir kau dilahirkan
kedunia ini
banyak rintangannya

Kau seka airmata itu
tak henti mengalir membasahi pipi

Hanya disitu kau temui kedamaian
buat seketika selagi kau hidup

Oh gaza kamu menderita
kami Malaysia amat memahaminya
hanya doa dapat kukirimkan
tiada kuasa untuk menidakkan

Suara rintihanmu jadikan pedoman
untuk kami dimasa depan

Solo

Ulang ** 2x

Hanya disitu kau temui kedamaian
buat seketika selagi kau hidup

Buat seketika selagi kau hidup

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Rahsia Kenapa Emas Mahal ?

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Ella feat Anji - Risalah Cinta

Aku tahu berat untuk melupakan semua salahku
Tapi sayang beriku kesempatan untuk perbaikinya
Salahku
salahku

Aku pun pernah melukaimu dan juga duakanmu
Bukan dendam tapi semua terjadi di luar nalarku
Salahku
salahku

Kini kita pun saling sakiti dan ingkari janji
Bukan ini yang kita mahu ku ingin kembalikan cinta

Dengarlah kata hatiku
Sebenarnya ku tak bisa dengan yang lain
Hanyalah dirimu yang benar-benar bisa buat aku cinta

Walaupun berjuta yang datang
Hatiku hanya terbuka untuk dirimu
Hanyalah dirimu satu-satunya penghuni di dalam hatiku

SHARE SHARE SHARE

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Siti Nurhaliza - Mula Dan Akhir Chord

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

VAST - Penasaran Lirik

Bulan di sisi
Sejuta bintang menyerah
Tunduk di depanku

Tertangkup bumi
Mentari jatuh pecah
Luluh di depanku
VAST Penasaran Lirik

Bagaimanakah bisa aku jelaskan cinta yang telah menghinggap jiwa
Bagaimanakah nantinya bisa aku jalani jika engkau tiada

Ku penasaran
Rancu membilang takdir
Di puing-puing waktu
Aku penasaran
Rancu mencari engkau...ooo cinta

Tak mahu aku kehilangan atau mestinya aku yang pergi dulu
Tapi tak mahu engkau tangis rendam dicucuri si air matamu

Ku penasaran
Rancu membilang takdir
Di puing-puing waktu
Aku penasaran
Rancu mencari engkau
Bayangmu hilang.. woo

Bagaimanakah bisa aku jelaskan cinta yang telah menghinggap jiwa
Bagaimanakah nantinya bisa aku jalani jika engkau tiada
Tak mahu aku kehilangan atau mestinya aku yang pergi dulu
Tapi tak mahu engkau tangis rendam dicucuri si air matamu

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Afzan A Rahman - Pesona Cinta Lirik ( OST Tuan Rumah Pembantu Rumah )

Afzan A Rahman - Pesona Cinta Lirik OST Tuan Rumah Pembantu Rumah  Lirik

Siapakah dia, si gadis jelita
Oh datangnya dia memainkan rasa
Gaya mempesona buatku tergoda
Bisa mengusik seluruh jiwa raga

Chorus
Inikah dia dinamakan cinta
Kekadang perit harus telan saja
Ingin milikinya selama-lamanya

I love you
I love you

Dia cuba rahsia
Oh asal usulnya
Terdengar cerita dia ada problema
Dia pernah bercinta oh tapi malangnya
Dia diperdaya oleh cintanya

Ulang Chorus

Pernah ku terigau wajahmu
Gadis misteri dalam mimpiku
Aku ungkap kata 'I love you'
Kau membalasku 'I hate you'
Kita kini saling menyayang
Akhirnya kau menjadi milikku
Kau akan menemani hidupku
Hanya kaulah yang satu

Ulang Chorus

Oh cinta
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Iwan Fals - Bento Chord

E
Namaku Bento, rumah real estate
E
Mobilku banyak, harta melimpah
A
Orang memanggilku bos eksekutif
A
Tokoh papan atas, atas segalanya
  E
Asyik...!

E
Wajahku ngganteng, banyak simpanan
E
Sekali lirik oke sajalah
A
Bisnisku menjagal, jagal apa saja
              E
Yang penting aku senang, aku menang
         B           A
Persetan orang susah karena aku
B                   A
Yang penting asyik, sekali lagi
  E
Asyik...!

          E
Khotbah soal moral, omong keadilan
        A
sarapan pagiku
       E        
Aksi tipu-tipu, lobying dan upeti
        B
wow...jagonya

         E
Maling kelas teri, bandit kelas coro
       A
itu kantong sampah
      B                A
Siapa yang mau berguru datang padaku
  B
Sebut tiga kali namaku
A
Bento, Bento, Bento
  E
Asyik...!
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Inteam - Kepastian Chord

Intro :
Am F Am F

Am Dm
Ujian tuhan kepada semua insan
G C
Adalah kehidupan ini
Dm
Yang baik menjadi tuntutan
E
Yang buruk dijauhkan

Am
Syurga yang dijanjikan
G
Bukanlah suatu khayalan
F E
Tentang nikmat berpanjangan ilahi

Am
Neraka yang tercipta
G
Menghimpun azab derita
F E
Tangisan kesengsaraan insan

*

Am Dm
Syurga adalah kelazatan
G C
Terbentang buat hamba beriman
F
Yang kasihkan tuhannya
Am
Yang kasihkan rasulnya
F E
Yang kasih agamanya

Am Dm
Neraka tempat kemurkaan
G C
Antara kedurjanaan insan
F
Yang lupakan tuhannya
Am
Yang lupakan rasulnya
F E
Yang lupa agamanya

Am Dm
Siapakah yang lebih mulia
G C
Dari mereka yang tidak lupa
Am Dm
Janji allah adalah Kepastian
G E Am
dan nikmat syurga adalah indah

F Dm Bdim7 E
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Inteam - Impian Kasih Chord

Intro :
C F G C

C        Em       F           G
Kasih dengarlah hatiku berbicara
C      Em          F         G
Kasih izinkanlah diriku bertanya
Am         E       Am
Bisakah cinta bersemi
      F       Dm    G
Mengundang restu Ilahi
   C      Em       Am
Adakah bahgia yang diimpi
   F              G
Menjadi satu realiti.

C        Em       F          G
Kasih ku sedari kekurangan diri
C        Em       F         G
Kasih ku insafi kelemahan diri
    Am      E       Am
Ku ingin sunting dirimu
     F        Dm    G
Menjadi permaisuri hatiku
    C     Em        Am
Sebagai isteri yang berbudi
      F            G
Kebanggaan para suami

C             Am
Wanita hiasan dunia
  F                     G
Seindah hiasan adalah wanita solehah
C     Em         Am
Yang akan membahagiakan
    F                 G
Syurga di dalam rumah tangga

      C           Em
Hanya itu yang ku inginkan
       F                 G
Dari insan yang amat kusayang
     C            Em
Damaikanlah resah hatiku
       F                  C
Aku rindu kasih dan sayangmu
      F        Dm
Terimalah seadanya
          G                C
Akulah hiasan pelamin hidupmu

Instrument :
C F C F G

     Am          Em
Andainya tiada jodoh
      Am          Em
Untuk ke singgahsana
     Am      Em  F
Ku pasrahkan segalanya
         Dm                 G
Kerna takdir yang akan menentukan
         C    Am    
Impian kasih
         F
Impian kasih
         G
Impian kasih
            C
Oh Impian kasih
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Inteam - Kalimah Cinta Chord

Am              Dm
Pepohon cintaku kian merimbun
G                C
Semakin dicantas makin bertunas
Dm             Am
Tidak mampu mendustai hatiku
E
Rasa cinta fitrah manusia

Siapalah aku menolak cinta
Yang hadir di jiwa tanpa dipaksa   ( Ulang )
Hidup ini tidak akan sempurna
Tanpa cinta dari Tuhan Yang Esa

G                C
Adam Hawa bercinta di Syurga
Dm                E
Angkara iblis terpisah menderita
G                 C
Kerana cinta mereka setia
Dm         E
Bertemu di dunia
Am             Dm
Dengan cinta kenal Pencipta
F               E
Dengan cinta kenal RasulNya
Am              Dm
Kerana cinta kenal saudara
F           E
Bahagia keluarga
Am      
Hidup tanpa cinta
Dm
Sengsaralah jiwa
G
Sengketa dan dusta
C
yang merajai jiwa
Dm                  E
Di batasan cinta syariat terjaga
F              E            Am
Tanpa keraguan tanpa kesangsian

Betapa sucinya kasihMu Tuhan
Betapa agungnya kebesaranMu   ( ulang chord intro yg sama)
Diri ini mengharapkan cintaMu
Kekalkanlah rasa kehambaan ku
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta - Jatuh Cinta Chord

Intro :
A

G
Aku tak bisa menyedari
C G
Bau cinta,aku..
Em G
Tentang kamu
C D
Tak pernah ku hargai

Chorus :

C
Kini aku
B7
Jatuh cinta
Em
Pada pertemuan
G
Yang terindah
C
Telah membuat ku
D
Dekat pada mu

Verse 2 :

G
Kini ku bisa menyedari
C G
Erti cinta kamu
Em G
Tentang aku
C D
Selalu kau hargai

Chorus Verse 2 :
C
Kini aku
B7
jatuh cinta
Em
Pada diri kamu
G C
Segenap hujung dunia ku
D
Ingin kau tahu

C
Kini aku
B7
jatuh cinta
Em
Semua tentang kamu
G C
Sehingga hujung dunia ku
D G G
Ingin kau tahu (jatuh cinta)
G7
oooo…

Solo & Chorus Verse 2
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta - Tuhan Tolong Aku Chord

Intro :

|—————————————————————————-|
|—–7–8–7–5–7————10–7——-7–8–7–5————–10–7—–|
|——————–4-4-4–7————————–7–4-4-4–7———–|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|

|—————————————–|
|–7–8–7–5—————10–8-7-8-7—|
|————–7–4-4-4–7—————-|
|—————————————–|
|—————————————–|
|—————————————–|
G# D#
Hancur segala kisah hidupku
Menjadi,mimpi mimpi yang tak indah
walau….hati kecil ku menjerit
tak mungkin
mimpi menjadi milik ku..

Chorus :

Tuhan tolong aku
carikan penyeri
untuk dalam hidup ku
ku perlu dia
ingin jadi milik ku
menjaga hatinya..ow ow ow

bukan mahu aku
yang telah terjadi
luar kuasa tangan ku
bawa lah aku hingga satu persatu
mencari hatinya..

Hilang segala ruang hidupku
Menjadi warna warna yang terpendam
Walau..hati kecil ku menjerit!
Tak mungkin..mimpi menjadi milik ku..

Ulang dari chorus

Reff :
F,G#,D#,Bb,F,G#,C,Bb

Andainya aku bisa terbang
melebarkan sayap kesana
dan terbang hingga ke jauh
merintasi garis dunia….oow…

Solo :

|—————————————————————————-|
|—–7–8–7–5–7————10–7——-7–8–7–5–7————10–7—-|
|——————–4-4-4–7—————————–4-4-4–7———–|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|

|——————–7-7–9-9–10-10–12-12–14——————————|
|—–7–8–7–5–7——————————10–8-7-8-7—————–|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|
|—————————————————————————-|

Ulang chorus

Tuhan tolong aku (4x)
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta - Kasih Ibu Chord

Intro :
E A B E

E
Kasih yang telah kau berikan
A
Indah seperti bintang
B
Cinta yang telah kau curahkan
E
Bagai warna pelangi

E
Hidup yang telah kau berikan
A
Terbaik buat kami
B
Terhebat kau memang terhebat
E
Aku memujamu

Chorus :

E
Owh ibu
A
Aku juga mencintaimu
B
Owh ibu
E
Engkau slalu didalam hatiku
E
Owh ibu
A
Dalam setiap doa aku
B
Ku selalu
E
Menyebut namamu

E
Saat aku sakit dan lemah
A
Engkau mengobati aku
B
Saat aku sunyi dan sepi
E
Engkau slalu disisiku

E
Biar penat lelah tubuhku
A
Engkau tetap bersama kami
B
Terhebat memang terhebat
E
Engkaulah ibuku

Ulang Chorus
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta ft. Najwa Latif, Mimie Haris, Deanna Hussin - Hari Raya Chord

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta - Terima Kasih Chord

Intro :
Dm G C Am

Dm        G         C             Am          Dm
Tidak pernah ku rasa perasaan yang begini
G               C       Am
tulusku mencintaimu
Dm        G         C          Am
semua kerna dirimu ku berubah
Dm                     G           C      Am
hidup ini penuh dengan senyuman

Chorus :

C                   Am
Oh sayang, datanglah
Dm                G
kuinginkan dirimu
C               Am
dekatlah padaku
Dm                G
kurindukan pelukmu

C                         Am   Dm
Terima kasih atas segalanya
G                 C               Am       Dm
yang telah kau beri amat ku hargai
G                               C           Am
setiap ku simpan di dalam hati
Dm       G     C       Am
penuh riang tawa mesra
Dm     G         C
terus terukir dihati

Dm                   G
siapa sangka kan bahagia
C               Am
bila dulu pernah luka
Dm                  G
cinta datang tak diduga
C          Am      Dm
bawa hingga syurga

Solo :
F G C Am F G C
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

IamNeeta ft. Najwa Latif - Kau Pergi Jua Chord

Intro :
C D G (2x)

[Neeta]
C   D     G
Kau pergi jua
C    D     G
Dari hidup ku
C    D     G
Kini sendiri
C   D    G
Di hari-hariku

         C   D   G
Pulang ke dakapanku..
        C      D        G
Aku ingin kau selalunya di sini
      C        D   G  D  Em   G    Am   D
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua

[Najwa Latif]
C   D     G
Kau pergi jua
C    D     G
Dari hidup ku
C    D     G
Kini sendiri
C   D    G
Di hari-hariku

         C   D   G
Pulang ke dakapanku..
        C      D        G
Aku ingin kau selalunya di sini
       C       D   G  D  Em   G      Am      D
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini

C D G (2x)

[Neeta & Najwa Latif]
         C   D   G
Pulang ke dakapanku..
        C      D        G
Aku ingin kau selalunya di sini
      C        D   G  D  Em   G    Am   D
Hanya hadirmu bisa menyatukan masa kita berdua…

         C   D   G
Pulang ke dakapanku..
        C      D        G
Aku ingin kau selalunya di sini
       C       D   G  D  Em   G      Am      D
Hanya hadirmu bisa melenyapkan segala sunyi di sini

C   D     G
Kau pergi jua
C    D     G
Dari hidup ku
C    D     G
Kini sendiri
C   D    G
Di hari-hariku
C   D    G   C   D    G
Kini sendiri di hari-hariku…..
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Kisah Lisa Surihani Dan Ayahnya


baca di sini --- >>> click here

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Izzue Islam - Rajuk Chord

Dm A# A
Kau coretkan lukisan hidupku
F Dm A# A
dengan warna warna kelembutan
Dm Gm A
kuhiaskan di kamar cinta
A# F A
biar menjadi tanda

Gm A# A
kau coretkan lukisan hidupku
Dm Gm A
dengan warna warna kerinduan
Dm Gm A
kau hiaskan ditaman cinta
A# A Dm
biar menjadi tanda

Dm D# A Dm
rindu yang kau tinggalkan padaku
A# A
membawa aku kedasarnya
Dm Gm A Dm
kau renangi dengan hilai tawamu
A# A Dm
kau biarkan aku terlena

B E Gm E
ku harap kau mengerti kasih
B E
ku harap kau terima sayang
A Dm
andai aku tiada lagi disini
Gm A# B A
andai ku bukan lagi milikmu
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Izzue Islam ft. Sharifah Sakinah - Sampaikan Rindu Chord

Intro :
Cm F Gm
Cm D Gm (2x)

Cm D Gm
Oh bulan sampaikan rinduku
Cm D Gm
Oh bintang kirimkan cintaku
Cm D Gm
Yang hilang pastikan bersatu
Cm D Gm
Oh sayang di dalam mimpimu

Cm D G
Oh bulan sampaikan rinduku
Cm D G
Oh bintang kirimkan cintaku
Cm D Gm
Yang hilang mungkinkah bersatu
Cm D Gm
Oh sayang di mana dirimu

D Gm
Malam ini aku sendiri
D Gm
Menanti dan terus menanti
D Gm
Malam ini aku sendiri lagi
Cm D Gm
Menanti dan terus menanti

Cm F
Usah ditangis lagi
Bb Gm
Usah dirindu lagi
Cm D Gm
Pasti kita bertemu nanti
Cm F
Usah ditangis lagi
Bb Gm
Usah dirindu lagi
Cm D Gm
Pasti kita bertemu pasti
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Izzue Islam - Kau, Aku Dan Waktu Chord

Gm Dm
di sini hati yang menanti..
D# F
menanti tanpa pasti
Gm Dm
di sana dia yang menunggu..
D# F
menunggu tanpa jemu

Cm D Gm
kau, aku dan waktu
D# Bb
kau, aku dan rindu

D# F
uh.. Tuhan tolonglah..
Bb Am Gm
aku pinta cuma satu nyawa
D# F Bb
agar dapat aku sebut namamu

D# F
Tuhan tolonglah..
Bb Am Gm
aku pinta cuma satu cinta
D# F Gm
aku sebenarnya rindu

Solo :
F Bb Cm Gm F Gm
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Izwan Pilus - Indah Lelapku Chord

Bm G D A

Bm          G            D                A
dalam lelapku ini terbayang wajah seakan puteri
Bm          G            D                A
dalam lelapku ini munculnya dia bagai bidadari

Bm G D A (2x)

Bm          G            D                A
dalam renungku ini sepenuhnya ku ingin mendekati
Bm          G            D                A
dalam hatiku ini sepenuhnya ku ingin memiliki

Bm     G     D            A
dan bila cuba bangun dari lelapku
Bm    G      D            A
dan bila ku cuba buka kan mataku

G         D        Bm              A
dan hilang segala rupa yang telah ku bayang
G         D       Bm             A
dan hilang segala rasa yang telah ku rasa
G         D      Bm            A
dan hilang segala semua harapanku
G         D     Bm              A
dan hilang cerita indah dalam tidurku

verse 2 :
*sama macam verse 1

dalam renungku ini sepenuhnya ku ingin mendekati
dalam hatiku ini sepenuhnya ku ingin memiliki
dan bila cuba bangun dari lelapku
dan bila ku cuba buka kan mataku

Chorus :

Em       G          A
nyatalah dia hanya dalam mimpiku
Em       G          A
dan kisah aku memilik cinta hati
Em       G          A
nyatalah dia hanya kekasih pelukku
Em       G          A            B
sampai sini kisah aku dengan nya

C G Bm A (2x)
C  G D  A

G A
Ulang verse
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Izwan Pilus - Kembali Senyum Chord

Am                D
Pantas kau diam membisu
       G                 C
Ada garis sendu di wajahmu
          Am                B           Em
Salahkah sekadar aku bertanya berikan jawapan
  E  
Ohoo...
G      Am            D
  Kuatkah ikatan cinta
        G             C
Apa mungkin kasihmu setia
         Am                 C
Tak ku duga air mata berlinang
         B
Luka perasaan mu sayang

     Em                  Am
Sengaja hatimu inginku duga
        D                          G
Tak terlintas fikiran mencuriga cinta
      C                    F#          B
Ku tahu seputih dingin salju itu warna cintamu
     Em                          Am
Kekasih usah merasa ragu dan sangsi
       D                      G
Kekasih cintaku takkan terbelah bagi
          C    B    Em   C          Am
Keringkanlah air mata di pipi mu sayang
        B
Kembali senyum
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Iwan - Fantasia Musim Cinta Chord

       Am       E
Ku genggam awan kelabu
      E              F
Ku gapai langit yang biru
     G            C
Arah kita kian bersatu
       B           Em
Tinggalkan lagu rindumu

        Am         E
Langkah kita makin hampir
      E             F
Kutahu kau menungguku
     G            C         E
Dihujung titik menantilah aku
        Am    
Alam mimpi...

A    Dm               Em
   Bulan bintang sang suria
      Am          Am
Bagai saksi janji kita
F-Dm        G
Meniti hari-hari
        A
Yang indah ini...

  Dsus4    D     Em
Gunung   akan kudaki
   Am            F
Lautan kan aku renangi
  B          B
Demi memburu mimpi
        E   -  f -  E
Yang pasti

      Am            Em
Pintu kini telah terbuka
                    F
Kita pun langkah bersama
Dm---G           C
Fantasi mimpi berakhir
      E      Am
Cinta pun berpadu

       E     Em     Am
Hari-hari yang berlalu
      G     F        Em     Am
Menjelma bukanlah mimpi lagi
       E             Am
Umpama sungai dan tebing
    G       F       E    F
Seiring, sehati dan sejiwa

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Iwan AF8 - V.I.P Chord

Intro :
Am F C G (2x)

Am F C G
Kau takkan percaya apa yang ku dengar
Am F C G
Khabarnya kau dah kecewa
Am F C G
Dengan diri ku yang tak luangkan masa
Am F
Masa bercengkerama bersama mu

C G
Oh kasih kau perlu tahu
Am F C G
Tiada yang penting selain cintamu oh sayang
Am F C G
Tiada yang ku sanjung hanya dirimu seorang

Am F
Berikan aku peluang
C G Am F
Untuk buktikan padamu oh oh…
C G
Kau VIP di hatiku

Am F C G
Mungkin ku tak arif memahamkan cinta
Am F C G
Ku sangka kau bisa faham
Am F C G
Ku sedar cara ku tidak cukup mesra
Am F
Masa bercengkerama bersamamu

C G
Oh kasih kau perlu tahu
Am F C G
Tiada yang penting selain cintamu oh sayang
Am F C G
Tiada yang ku sanjung hanya dirimu seorang

Am F
Berikan aku peluang
C G Am F
Untuk buktikan padamu oh oh..
C G Am F
Kau VIP di hatiku oh oh..
C G Am
Kau VIP di hatiku

Am F Am F
Walau tidak bersama engkau selalu di hatiku
Am F Am F
Walau tidak bersama engkau selalu di hatiku
Am F Am F
Walau tidak bersama engkau selalu di hatiku

G Am

C G
Kasih kau perlu tahu
Am F C G
Tiada yang penting selain cintamu oh sayang
Am F C G
Tiada yang ku sanjung hanya dirimu seorang
Am F
Berikan aku peluang
C G Am F
Untuk buktikan padamu oh oh..
C G Am F
Kau VIP di hatiku oh oh..
C G Am
Kau VIP di hatiku
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah ft. Zaskia Sungkar - I Miss You Chord

Intro :
B E B F#

B              E
kekasih percayakah kamu
F#               B
aku slalu menunggu
B              E
kekasih percayakah kamu
F#              B
aku ingin bertemu

C#m                D#m
kalau kau cinta pasti kau tau
E      C#   F#  D-E
isi di hatiku

A                D
kekasihku percayakah kamu
E               A
aku slalu menunggu
A                D
kekasihku percayakah kamu
E              A
aku ingin bertemu

Bm                 C#m
kalau kau cinta pasti kau tahu
D      B   E
isi di hatiku

Chorus :

               A            Bm
ku bilang miss you pada dirimu
           E          A
agar kau tahu isi hatiku
             Bm                   E
yang slalu menunggu di setiap waktu
              A
karena I miss you

A                D
kekasihku percayakah kamu
E               A
aku slalu menunggu
A                D
kekasihku percayakah kamu
E              A
aku ingin bertemu

Bm                 C#m
kalau kau cinta pasti kau tau
D      B   E
isi di hatiku

Solo :
D Bm D Bm
E D C#m Bm

Chorus :

               A            Bm
ku bilang miss you pada dirimu
           E          A
agar kau tahu isi hatiku
             Bm                   E
yang slalu menunggu di setiap waktu
              A   F#
karena I miss you

               B            C#m
ku bilang miss you pada dirimu
           F#          B
agar kau tahu isi hatiku
             C#m                  F#
yang slalu menunggu di setiap waktu
              B  
karena I miss you
             C#m                  F#
yang slalu menunggu di setiap waktu
              B  
karena I miss you

B E
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - Tentang Perasaanku Chord

Intro :
Em Am D B
Em C B Em

       Em        Am
Aku takkan lelah menunggu
          D          G
Hingga waktu ajal menjemputku
          C          Am           B
Takkan pernah ada sesalku untuk menunggumu

      Em        Am
Aku harus tetap menunggu
          D      G
Hingga nanti aku berbaring
         C         Am         B
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Chorus :

      Em                      Am
Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
      D                      G
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
     C                      Am         B
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

     Em                       Am
Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
     D                        G
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
      C                    Am
Ingin ku berikan sisa waktuku
         B              
Dan sisa umurku sampai mati

Intro :
Em Am D B C B Em

      Em        Am
Aku harus tetap menunggu
          D      G
Hingga nanti aku berbaring
         C         Am         B
Sampai mati aku akan tetap menunggumu

Chorus :

      Em                      Am
Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
      D                      G
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
     C                      Am         B
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

     Em                       Am
Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
     D                        G
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
      C                    Am
Ingin ku berikan sisa waktuku
         B      C#        
Dan sisa umurku

Chorus :

      F#m                     Bm
Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
      E                      A
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
     D                      Bm         C#
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

      F#m                     Bm
Ingin ku gapai bulan dan ku petik bintang
      E                      A
Ingin ku berikan semua hanya untukmu
     D                      Bm         C#
Agar kau tahu besarnya cintaku kepada dirimu

     F#m                       Bm
Ku ingin kau tahu tentang perasaanku
     E                        A
Ku ingin kau tahu besar cinta padamu
      D                    Bm
Ingin ku berikan sisa waktuku
         C#              
Dan sisa umurku sampai mati
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - Ku Tunggu Jandamu Chord

       D
Kamu aku cocok
                       B
sejak dulu sudah bersama
                      G
Boleh di bilang berpacaran
                A
berdua kita serasi

Verse 2 :

           D
Tapi kini lain
                            B              
kau malah berpaling dariku
                                   G
dan berjanji dengan yang lain
                           A
Aku ini kau campakkan

Chorus :

                     D           G
Namun cintaku tak bisa
B               A
begitu saja menerima
               D            G
kenyataan kau pergi dariku
B                     A
Aku masih tetap cinta
          G                                A
lalu kuputuskan kutunggu jandamu

Verse 3 :

               D
Kutunggu jandamu
                  B
Maaf bila ku menyumpahi
                     G
sakit aku cinta padamu
                           A
kau janda pun aku mau

Ulang chorus
Ulang verse 3
Ulang chorus

D                                G           B    A
Tak bisa terima kau pergi… dariku
D                   G             B       A
Aku masih tetap cinta
         G                                A
lalu kuputuskan kutunggu jandamu

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah ft. Melly Goeslow - Love Story Chord

Intro :
Bm Em A D
G Em C#C F#

Cm G A# Fm
bila cinta endapkan semua harapan
G# G Cm G# G
jalan terjal dan mematikan pasti ku tempuh juga

Dm A D Gm
bila cinta seribu tahun akan ku tunggu
Em A Dm
walau tubuh tertimbun bukit
A# A
tanganku menggapaimu

Chorus :

Dm Gm
love story let`s make it history
C A Dm
sejarah kisah cinta kita
A# Gm E A
menguasai bumi mengalahkan semua yang paling terindah
Dm Gm
love story let`s make it history
C A Dm
biarpun seribu bencana
A# Gm
meremukkan tubuh kita
E A
namun cinta kita tetap akan utuh
Dm
love story

Solo :
Em Am D B Em
D# Cm G# G

Cm G A# Fm
bila cinta seribu tahun akan ku tunggu
G# G Cm
walau tubuh tertimbun bukit
G# G
tanganku menggapaimu

Chorus :

Cm Gm
love story let`s make it history
A# G Cm
sejarah kisah cinta kita
G# Fm D G A
menguasai bumi mengalahkan semua yang paling terindah
Dm Gm
love story let`s make it history
C A Dm
biarpun seribu bencana
A# Gm
meremukkan tubuh kita
E A
namun cinta kita tetap akan utuh

Solo :
Dm A# A# A Dm

A# Gm
meremukkan tubuh kita
E A
namun cinta kita tetap akan utuh

Dm A# Gm A
love story
Dm A# Gm A Dm
love story Love Story
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - Pencinta Wanita Chord

Intro :
Cm - F - Cm - Bb (2x)

Verse 1 :

Gm              D
Kutemukan dalam pencarian
D7                 Gm
cinta sejati untuk hidupku
Cm                  Gm
kurang lebih yang seperti dia
D#                 D
kuharap dalam cintaku

Verse 2:

Gm               D
ku tak mau menjanjikannya
D7                 Gm
pasti bahagia bila denganku
Cm           Gm
biar dia rasakan sendiri
D#                  D
betapa gilanya cintaku

Chorus :

      Cm                F
aku memang pencinta wanita
              Bb
namunku bukan buaya
     D#             Cm
yang setia pada seribu gadis
D                  Gm
ku hanya mencintai dia

      Cm                F
aku memang pencinta wanita
                 Bb
yang lembut seperti dia
 D#                  Cm
ingin saat ku akhiri semua
D
kucari yang dalam hidup
Cm               Am             D
cintaku ternyata kumau hanyalah dia

Verse :

      Cm               F
aku memang pencinta wanita
                Bb
namun kau bukan buaya
     D#             Cm
yang setia pada seribu gadis
D                   Gm
kau hanya mencintai aku

Chorus :

Cm - F
pencinta wanita
Cm - F
mencintai dia
Cm - Bb    Gm
hanyalah dia

SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - Perempuanku Chord

Intro :
C

C
biarkan aku di sini untukmu
Am
aku hanya ingin menghibur malam ini
F
malam yg pasti menyenangkan untukmu
G
dan tentu untukku

C
biarkan di sini aku bernyanyi
Am
hanya untukku dan untuk menghibur kamu
F
dan aku yakin senyummu tulus dan jujur
G
hanya untukku

Reff :

C Am
perempuanku engkau cintaku
Em A Dm G
tak mungkin bisa bila aku jauh darimu
C Am
bisa g.ila ku pasti sedih
Em A Dm G
ku cinta engkau cinta pada perempuanku

Intro :
C

*

C
semakin lama semakin ku tahu
Am
maksud hati tak hanya mencintaimu
F
ku ingin habiskan hidupku
G
hanya untukmu

Ulang reff

Intro :
C Am C G

Ulang *
Ulang reff
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - My Heart Chord

    Bm  Bb_F#  Em6  G#_E  Dm6  G_D#  Bbm6  F#_D  Cm6  D#

E----x----6-----x----4-----x----3-----x-----2-----x----6--------|
B----7----7-----5----5-----3----4-----x-----3-----1----8--------|
G----7----6-----4----4-----2----3-----3-----2-----0----8--------|
D----9----8-----5----6-----3----5-----3-----4-----1----8--------|
A----9----x-----4----x-----2----x-----4-----x-----0----6--------|
E----7----6-----x----4-----x----3-----3-----2-----x----x--------|

Intro (Bm):

E-----0---------|-----2---0-----|-----0---------|-------------|
B---------3---2-|-------0---0-2-|---------3---2-|-------------|
G-------4---4---|---0-----------|-------4---4---|-----3---4-6-|
D---4-----------|---------------|---4-----------|---2---2-----|
A-2-------------|-2-------------|-2-------------|-------------|
E---------------|---------------|---------------|-2-----------|

E-----0---------|-----2---0-----|-----0---------|----------------|
B---------3---2-|-------0---0-2-|---------3---2-|----------------|
G-------4---4---|---0-----------|-------4---4---|-----3---4-6s11-|
D---4-----------|---------------|---4-----------|---2---2--------|
A-2-------------|-2-------------|-2-------------|----------------|
E---------------|---------------|---------------|-2--------------|

Verse 1 :

Bm         Bb_F#
disini kau dan aku
 
B        Em
terbiasa bersama
 
Em6    F#       Bm
menjalani kasih sayang
 
Em6        F#
bahagia ku denganmu

Verse 2 :

Am            G#_E
pernahkah kau menguntai
 
A           Dm
hari paling indah

Dm6   E      Am
Ku ukir nama kita berdua

Dm6    E
Disini surga kita

Chorus 1 :

Am                  Dm
bila kita mencintai yang lain

G             G#_E    Am
mungkin kah hati ini akan tegar

F              Dm
sebisa mungkin tak akan pernah

Dm6              E
sayang ku akan hilang

Chorus 2 :

Am
if u love somebody
         Dm
could we be this strong

G               G#_E              Am
i will fight to win our love will conquer all

F                     Dm
Wouldn’t risk my love even just one night

Dm6                      E
our love will stay in my heart

Bridge :

Fm           Bbm
my heart....

G_D#  C  Fm

C#  Bbm  Bbm6  C  D

Verse 2 (diff chords) :

Gm            F#_D
pernahkah kau menguntai
 
G           Cm
hari paling indah

Cm6   D      Gm
Ku ukir nama kita berdua

Cm6    D
Disini surga kita

Chorus 1 (diff chords) :

Gm                  Cm
bila kita mencintai yang lain

F             F#_D    Gm
mungkin kah hati ini akan tegar

D#              Cm
sebisa mungkin tak akan pernah

Cm6              D    G#_E
sayang ku akan hilang aaaaaa

Am                  Dm
bila kita mencintai yang lain

G             G#_E    Am
mungkin kah hati ini akan tegar

F              Dm
sebisa mungkin tak akan pernah

Dm6              E
sayang ku akan hilang

Chorus 2 :

Am
if u love somebody
         Dm
could we be this strong

G               G#_E              Am
i will fight to win our love will conquer all

F                     Dm
Wouldn’t risk my love even just one night

Dm6                      E
our love will stay in my heart

Am           F  Dm  E
my heart...  Ohhhh

Am           F  Dm  E
my heart...  Ohhhh

Am
my heart...
SHARE SHARE SHARE

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Irwansyah - Camelia Chord

Em                B
Camelia.. maafkan lah aku..
          Am           B         Em
Karena ku tak bisa.. temani tidurmu
Em                B
Camelia.. lupakanlah aku...
          Am         B          Em
Jangan pernah lagi.. kau temui aku..

B                Em
Kau.. wanita terhebat
B                           Em      
Yang pernah.. singgah di hatiku

B                 Em
Kau.. wanita yang tegar..
B                      Em
Aku mohon.. lupakanlah aku..

*
                        Am
Sudahlah jangan menangis lagi..
D                    G
Ku rasa cukup sampai di sini..
     C            Am
Mungkin di suatu saat nanti..
      B                 Em
Kau temui cinta yang sejati..

 Em                 Am
Sudah cepat lupakanlah aku..
D                      G
Jangan pernah ungkit masa lalu..
C                    Am
Ku takut kekasih ku pun tahu..
      B                     Em
Kau pernah menjadi simpanan ku.. Camelia
SHARE SHARE SHARE