Sesuatu yang tak Terfahami. | Killjols Sesuatu yang tak Terfahami. | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Monday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Sesuatu yang tak Terfahami.



Aku cuba untuk mengatakan.
Dengan beribu cara.

Aku cuba memintal setiap kata,
dari dalam ke keluar. hingga jadi hampas.
hilang dan tersejat.

Lalu aku meng-gandakan ia balik ke atas asalnya.

Aku cuba mendatangi dengan perbezaan bahasa.
Dan mungkin disitu ada perkataan yang aku maksudkan.

.....Atau hanya satu huruf untuk menggambarkan.

Dengan perkara yang sama aku mengulang
dan ulang dan mengulangi lagi.

Dan moga se-ketika ia makna yang aku cari.
dan dari satu ke satu itu ia langsung tak tertemukan

Jadi Aku ubah.

Aku cuba menulis.
Aku mengeja setiap suku kata
Untuk segala tempat yang aku pergi.
Agar aku temui satu pra-kata.

Aku isi halaman di atas muka surat kertas
dengan apa yang aku cuba katakan ini.
tetapi tidak pernah apa yang aku maksud.

Untuk aku apa yang aku katakan selama ini.
Ia adalah Sesuatu yang tak Terfahami.
Atau aku yang langsung tak memahami.

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment