Noh Sazry Feat Sella Lila - Harus Ku Lupakan Lirik | Killjols Noh Sazry Feat Sella Lila - Harus Ku Lupakan Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Wednesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Noh Sazry Feat Sella Lila - Harus Ku Lupakan Lirik

Dulu akulah yang kau puja
Dulu akulah segalanya
Dulu aku bagikan permata
Dulu aku pencinta dirimu

Tapi kenapa hilang sekelip mata
Cinta pergi setelah ku gembira
Tak bolehkah aku merasa cinta
Untuk selamanya

Dan mengapa engkau pergi bersamanya
Apakah salah dah ku lakukan
Hinggakan engkau pergi tanpa pesan

Sering aku dipermainkan
Sering jua aku gagal dalam percintaan
Yang membuatkan aku harus lupakan
Yang membuatkan aku harus lupakan

Tapi kenapa hilang sekelip mata
Cinta pergi setelah ku gembira
Tak bolehkah aku merasa cinta
Untuk selamanya

Dan mengapa engkau pergi bersamanya
Apakah salah dah ku lakukan
Hinggakan engkau pergi tanpa pesan

Dulu memang engkau yang ku puja
Dulu memang engkau segalanya
Dulu engkau bagaikan permata
Dulu engkau pencinta diriku

Maaf bukan sengaja niatku
Maaf bukan ku dah membencimu
Mungkin takdir yang menentukan
Ku harap engkau takkan melupakan

Tapi kenapa hilang sekelip mata
Cinta pergi setelah ku gembira
Tak bolehkah aku merasa cinta
Untuk selamanya

Dan mengapa engkau pergi bersamanya
Apakah salah dah ku lakukan
Hinggakan engkau pergi tanpa pesan
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment