Sissy Imann Feat Eyza Bahra - Entah Apa Rasa Lirik | Killjols Sissy Imann Feat Eyza Bahra - Entah Apa Rasa Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Monday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Sissy Imann Feat Eyza Bahra - Entah Apa Rasa Lirik

Engkau beri cahaya
Saat ku cari mana jalannya
Jujur mahu engkau tahu
Aku juga ada rasakan sesuatu

Mimpi kita terbang di awan biru
Lengkapilah setiap hariku
Melihatmu membuat aku rindu
Tapi aku terpaksa membisu

Entah apa rasa
Indah dalam jiwa
Entah apa rasa
Aku, aku, aku pun tidak tahu

Entah apa rasa
Saatnya dicinta
Entah apa rasa
Masih aku, aku tidak tahu
Jadi biarkanlah saja

Hey, aku pun juga begitu
Jumpa satu di antara yang beribu
Mahu tegur tapi aku tidak berani
Takkan perigi yang pula nak cari baldi
Bukannya mewah janji yang biasa sederhana
Asal boleh buat aku tersenyum ketawa
Tidak salah untuk cuba kenali
Mungkin boleh bawa aku ke kaki pelangi now!

Mimpi kita terbang di awan biru
Lengkapilah setiap hariku
Melihatmu membuat aku rindu
Tapi aku terpaksa membisu

Entah apa rasa
Indah dalam jiwa
Entah apa rasa
Aku, aku, aku pun tidak tahu

Entah apa rasa
Saatnya dicinta
Entah apa rasa
Masih aku, aku tidak tahu

Aku janji akan tunggu
Hingga akhir waktuku
Aku janji akan tunggu
Sampai kau perlukanku

Entah apa rasa
Indah dalam jiwa
Entah apa rasa
Aku, aku, aku pun tidak tahu

Entah apa rasa
Saatnya dicinta
Entah apa rasa
Masih aku, aku tidak tahu

Entah apa rasa
Indah dalam jiwa
Entah apa rasa
Aku, aku, aku pun tidak tahu

Entah apa rasa
Saatnya dicinta
Entah apa rasa
Masih aku, aku tidak tahu
Jadi biarkanlah saja
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment