12 Soalan yang Membantu Anda Menjalani Kehidupan Anda Mengikut Kehendak Anda! | Killjols 12 Soalan yang Membantu Anda Menjalani Kehidupan Anda Mengikut Kehendak Anda! | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

12 Soalan yang Membantu Anda Menjalani Kehidupan Anda Mengikut Kehendak Anda!


“Successful people ask better questions, and as a result, they get better answers.” – Tony Robbins

Adakah anda sering bertanya kepada diri sendiri soalan-soalan seperti , " Mengapakah ini sentiasa berlaku kepada saya" dan " Kenapa apa yang saya lakukan semuanya salah ? " atau " Kenapa dia buat begitu kepada saya ?"

Soalan-soalan begitu boleh memberi kesan yang besar dalam kehidupan anda, tetapi hanya soalan-soalan yang logik sahaja boleh membantu anda. Hanya bila soalan tersebut digunakan dengan bijak, dan pada masa yang betul mempunyai kuasa yang benar-benar mengubah hidup anda.

Izinkan saya berkongsi dengan anda 12 soalan yang kuat yang akan memastikan anda berada dijalan yang betul untuk berjaya. Saya syorkan anda jujur dengan diri sendiri apabila anda menjawab soalan-soalan ini .

Ambil masa anda , anda tidak akan menyesal!

1. Tujuan hidup

Jika saya mempunyai semua masa dan wang dalam dunia apa yang akan saya lakukan ?

Ini adalah soalan yang baik untuk membantu anda menyatakan dengan jelas apa yang anda benar-benar ambil berat dan mengetahui apa tujuan hidup anda yang sebenar. Apa kerja yang akan anda lakukan jika anda mempunyai masa dan sumber yang tidak terhad?


1 2 3 4 5 »
Like this post :

Incoming Search:



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment