Keena Mentor - Gunung Ledang (Aku Telah Jatuh Cinta) Lirik | Killjols Keena Mentor - Gunung Ledang (Aku Telah Jatuh Cinta) Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Keena Mentor - Gunung Ledang (Aku Telah Jatuh Cinta) Lirik

Pening ku pening kepala pusing
Ramai yang menggodaku
Setiap hari aku terima sms cinta

Aku gadis popular menjadi rebutan ramai jejaka
Tapi yang menghairankan satu pun hati tidak berkenan

Ku cari dan ku cari pilihan hatiku
Di manakah si dia puas ku menjejakinya

Ketika melihatnya berdegup jantungku
Ku coba dan ku coba untuk ku mendekatinya

Aku telah jatuh cinta
Dan aku sayangkan dia
Dialah jejaka yang ku tunggu
Dan dialah yang aku mahu

Kita suka awak
Kita sayang awak
Awak suka kita tak
Suka kita tak
Suka kita tak
Hello hello hello
Suka kita tak

Lalalalala ku memang suka awak
Lalalalalala ku memang sayang awak
Haaa haaaaa

Awak memang cantik
Sungguh sungguh cantik
Persis Puteri Gunung Ledang
Semua suka awak
Semua nak ngurat awak
Benci kita tau
Benci benci benci
Awak sayang kita tak
Sayang tak sayang tak

Ku cari dan ku cari pilihan hatiku
Di manakah si dia puas ku menjejakinya

Ketika melihatnya berdegup jantungku
Ku coba dan ku coba untuk ku mendekatinya

Aku telah jatuh cinta
Dan aku sayangkan dia
Dialah jejaka yang ku tunggu
Dan dialah yang aku mahu
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment