benda anoying dalam pawagam... | Killjols benda anoying dalam pawagam... | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

benda anoying dalam pawagam...



aku baru lepas tgk citer transformers 3 ari tu...kesimpulan nye citer tu gempak....hampir 3 jam aku bertapa dalam pawagam tu...n walaupun lama tp puas hati dgn filem tu...n nothing anoying la time tu...n xde kene mengene hari tu dgn post aku kali ni....sekali lagi post just fur fun dari aku...dan kalau perihatin sila lakukan semua ini di pawagam berdekatan dgn anda....haha


1.cakap cerita ni tak best walaupun citer lum start lagi n bagitau ending dier
sekali...perhh spoil...

2.ketawa time adengan sedih...huh?

3.bila ade part music dan lagu ..dier pun ikut same nyanyi..siap men gendang
sekali...mmg aku masuk wayang ni nk dgr ko nyanyi kan..

4.bercakap/menjerit dgn pelakon kat movie tu...contoh.."tembak!!"...
"ok lompat skang!!" "terjun!! yeah!!!"...mmg dier dgr cakap ko!!..

5.tidur berdengkur...krohhh~~

6.berdiri secara tiba2...paling syok kalau part yg best..
then tiba2 ade org bangun kat depan korang...perhhh terbaik..

7.cerita kuat2 yg pelakon dalam filem tu sepupu dier...contoh..
"kalau ko nak tau umie aida tu sepupu blah mak aku nye auntie.."

8.beromen dengan bergaya sampai tendang2 kerusi depan..nak bermanje-manje pun
agak2 ar...aku bayar kot...

9.baca subtittle kuat2...perlu ke?

10.anoying jugak biler member sebelah korang tanye soklan cam...
"lepas ni ape jadi?" "kenapa alien tu kepala besar?"
"kenape dier tak tembak je org jahat tu?"....kalau aku tau aku tak tgk la citer ni giler

11.padankan pawagam tu dengan pawagam lain...contoh "eee..kat sini pawagam kecik la..kerusi
pun takleh nak sandar..kushen bau najis tikus...kalau kat tempat i siap ada bantal ngan tempat
letak kaki skali taww..." dah tu yg ko tgk kat sini gak nape...

12.haha benda ni mesti selalu jadi kat korang gak...bila ada org kangkang kan kaki besar2 or rengang kan
lengan dan conquer tempat letak tangan kat tepi tu dan xnak mengalah sikit pun...dier bayar lebih ke ape...

13.ketawa terlalu lama dan kuat...sampai xdgr dialog pelakon tu...ketawa kejap sudahhh..

14.keluar masuk tak henti2...perh pe masalah ko ni..

15.amik gambar time citer dah start...siap berflash lagi tuh..

16.berborak dalam fon...mmg menarik citer ko dalam fon tu..

17.bunyi ringtone handfon sampai 2 tiga kali....

18.main laser cam dalam disko...motif?

19.satu family besar masuk..then suasana pun berubah cam family reunion

20.tiba2 terdengar sore baby menangis...baby tgk wayang? or pembuangan bayi di pawagam?

maybe banyak lagi perkara anoying yg pernah jadi kat korang or sape2 di pawagam...dan mungkin ada jugak yg aku tak igt lagi...tp ni la antara perkara yg korang akan rasa...perlu ke dier wat camtu kat cinema?...n sebagai org yg datang pawagam sebab nak tgk ape cerita yg sudah aku bayar...so aku berhak untuk mengkategorikan mereka ini sebagai anoying...haha..
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment