Cara Cash out Duit Dari 8share | Killjols Cara Cash out Duit Dari 8share | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Cara Cash out Duit Dari 8share

Click Here -->> Cara Cash Out 8share 2015


Alhamdullilah Dapat First Cash Out ... ni first time aku dapat duit dari wat bende online ni .. selama ni dengar je org citer ... tp tak banyak pun aku dapat minimum 50 hengget je pun ... tp Alhamdullilah dapat skit motivasi meneruskan hobi berblogging ni ...

kenapa aku suka 8share sbb iklan dia , iklan dia bagus2 mmg menarik tuk orang tgk ...sampai aku sendiri pun kadang2 tengok sendiri iklan yang aku iklankan haha ... advertiser lain iklan kadang2 tak menarik minat langsung tuk aku tgk .... satu klik dia akan bayar 20 sen tuk korang ... ok la tu ...rajin la wat iklan dapat la lebih ...

ok sebelum aku melalut aku nak cerita la camner nak cash out kalau korang dah rasa sampai minimum cash out iaitu RM 50 dan simpan pun boleh ...tp aku nak cuba dlu tgk tol tak dia bayar ... dan tadi aku balik um ah cek mmg dah masuk duit ...

1. korang kene pastikan korang dah sampai minimum cash out iaitu 50 hengget ...tapi biar lebih 1 ringgit sebab dia akan potong charge transfer sebanyak 1 ringgit ...

2. korang memang pasti dah sampai 50 ringgit ke atas ? lepas tu klik la butang cash out yang ade di belah kanan dashboard page 8share korang .. butang warna kuning tulis cash out


3. Selepas tekan butang cash out now! to korang akan ke page dia tulis " Who should we send your earnings to? " yang bermaksud " kepada siapa akan di hantar pendapat anda?  " seperti di bawah . Dekat Page ni Korang key in la berapa banyak cash out korang nak ... dan cek details kat mana nak antar duit dari 8share ni ... cek betul2 kat sini ... jangan salah ....



4. Selepas tu dorang akan ke page comfirmation cash out , untuk wat pengesahan sekali lagi tentang details yang akan korang cash out dan details tentang penerima duit itu iaitu details korang sendiri .


5. pastu korang akan balik ke dashboard page ... dia akan tulis status cash out korang pending ... dalam masa yang sama dorang bagi emel dari 8share ...





6. lepas tu tunggu la dorang verify details korang .......dan selepas dorang verify status akan bertukar ke pada status verification masa diambil dalam 2 hari camtu . gambar aku lupa nak printscreen yang part ni ...

7. Selepas 2 minggu aku tunggu , akhirnya aku bukak 8share aku tadi ...tadaa ... status bertukar kepada complete .. dan terus aku cek bank aku ... mmg betul masuk ...bukti gambar di bawah ...


Bukti gambar dari bank online page cek balance ....


Alhamdullilah ....walaupun tak segempak blogger2 tegar yang lain yang kadang sampai beratus dorang cashout ...tp dapat la juga duit dari aku blog kosong je.... kepada siapa yang berminat nak try 8share ni...daftar lah di sini ye -------------->>  http://8share.com
  • cara buat duit dengan 8share
  • iklan 8share bagi duit
  • cara keluarkan duit dari 8share
  • tips untuk 8share
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment