Haron Ahmad Feat Jay Jay - Suara Kami Lirik | Killjols Haron Ahmad Feat Jay Jay - Suara Kami Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Haron Ahmad Feat Jay Jay - Suara Kami Lirik

Link: http://www.youtube.com/watch?v=3Zq3Any1Nk8

Tiap insan punya impian
Aku juga punya harapan
Tiap insan punya perasaan
Aku juga punya fikiran

Sedari dulu aku bertahan
Punya semangat punya kekuatan
Takkan luntur walau ku tertekan
Tabah seribu dugaan

Telah ditakdirkan hidupku begini
Ditentukan hidupku selari
Walau bercantum langit dan bumi
Ku terima ini

Kehendak Ilahi
Hidup ini perjuangan diri
Kuatkan tekad hati dan nurani
Punya harga diri menolak simpati
Izinkan aku mohon berbakti
Izinkan aku mohon berbakti

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment