Five Minutes - Aku Patut Membenci Dia Chord | Killjols Five Minutes - Aku Patut Membenci Dia Chord | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Thursday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Five Minutes - Aku Patut Membenci Dia Chord

Intro :
Bm F#

   Bm        F#m     G       D
Mungkin aku patut membenci dia
   C#7         F#
Karna mencintaimu
  Bm      F#m    G        D
Jujur kukatakan aku tak rela
  C#7        F#
Dia curi hatimu

Chorus :

         Em        A       D      G
karna ku lebih dulu jadi kekasihmu
               C            F#
dan dengan sungguh mencintaimu
        Em         A           D     G
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
           C                F#
karna ku tahu ku lebih baik dari dirinya

 Bm       F#m      G        D
Aku ingin dia yang pergi jauh
   C#7         F#
Pergi jauh darimu

Em A Bm (2x)

Solo :
Em A Bm Em F#


 Bm       F#m      G        D
Aku ingin dia yang pergi jauh
   C#7         F#
Pergi jauh darimu

Chorus :

         Em        A       D      G
karna ku lebih dulu jadi kekasihmu
               C            F#
dan dengan sungguh mencintaimu
        Em         A           D     G
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
           C                F#
karna ku tahu ku lebih baik darinya

         Em        A       D      G
karna ku lebih dulu jadi kekasihmu
               C            F#
dan dengan sungguh mencintaimu
        Em         A           D     G
Ku tak ingin dirinya menggantikan aku
           C                F#
karna ku tahu ku lebih baik dari dirinya

   Bm        F#m     G       D
Mungkin aku patut membenci dia
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment