Jimmy Palikat Feat One Nation Emcees - Anak Kampung Chord | Killjols Jimmy Palikat Feat One Nation Emcees - Anak Kampung Chord | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Monday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Jimmy Palikat Feat One Nation Emcees - Anak Kampung Chord

Intro: A E D A E A E

jp:
A E
Memang aku ini , anak orang miskin
E D
tiada apa-apa , yang dapatku berikan
A
engkau memang cantik
E A
memang tidak padan dan tidak sepadan

E

mimi:
A E
aku anak kampung , tiada pelajaran
E D
kuli – kuli sahaja ,memang tidak padan
A
cute bah kau itu
E A
ramai yang tergoda lagi yang jelita

E

Chorus
D E
tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
C#m F#m
rumahku pun tiada adapun bapa punya
D E
apa lagi belanja mau bayar berian
A
kahwin sama kamu
D E
bukannya ku tidak suka sama kamu
C#m F#m
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
D E A
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

E
2nd verse

mimi /jp
A E
kita masih muda , masih ada masa
E D
janganlah kau cari gadis macam saya
A
engkau memang cantik
E A
nanti kau menyesal tiada guna

E

A E
anak kampung ku anak kampung
E D
tidak padan tidak sepadan

RAP

zydee
A
hey si gadis yang manis
E
ku simpan duit sampai perut kempis
A
kalau dah cukup kita renjis – renjis
E
jangan kau nangis menu kita ikan bilis

jojo
A
sia sanggup buat apa saja
E
siang malam overtime kerja
E
laman facebook nda sempat buka
D
ndamau kau sedih dan kecewa

zydee
A
jangan kau sedih sabar kau gia
E
nanti kereta,rumah , ku buat kau bahagia
A
bukan undur diri belum bersedia
E
kau tunggu saja odooii giaaa
A
JP

CHORUS
D E
tiada keretaku bawa kau jalan – jalan
C#m F#m
rumahku pun tiada adapun bapa punya
D E
apa lagi belanja mau bayar berian
A
kahwin sama kamu
D E
bukannya ku tidak suka sama kamu
C#m F#m
tapi aku takut hidup kau kan sengsara
D E A
kerna aku cinta aku lepaskan kau sama org lain

E

A E
engkau masih muda , cantik lagi menawan (jangan2)
E D
janganlah kau cari lelaki macam saya (ok bah kalu ko)
A
engkau memang cantik (ahaa yup)
E A
nanti kau menyesal tiada guna

E A
nanti kau menyesal tiada guna x3
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment