Crissie Suzanne feat Farouk - Denganmu Lirik ( OST Baby Ana Milik Siapa Tv3) | Killjols Crissie Suzanne feat Farouk - Denganmu Lirik ( OST Baby Ana Milik Siapa Tv3) | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Crissie Suzanne feat Farouk - Denganmu Lirik ( OST Baby Ana Milik Siapa Tv3)

Link: https://www.youtube.com/watch?v=2M1mXkU5ccI

Betapa indahnya tuk merasa cinta
Terulang di minda lafaz kata kata
Ku pandang wajahmu senyuman yg indah
Kasih tunggu dulu dengarkan bicara

Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya


Sudikah dirimu bersama denganku
Berjanji setia buat selamanya
Fikiran ku tak tentu dan serba tak kena
Di dalam jiwaku hanyalah kamu


Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya

(Guitar Solo)


Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya


Bridge

Benarkan ku rasa masa mu seperti dulu
Benarkan ku rasa belai mu masih tetap sama


Chorus

Bila denganmu
Aku jatuh dan mencinta
Tuhan tolonglah aku luahkannya
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment