Pengulangan | Killjols Pengulangan | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Wednesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Pengulangan



Bab I
Aku berjalan di kaki lima.
terdapat lubang yang dalam
aku terjatuh
aku hilang arah . tiada pertolongan .
ia bukan salah aku .
ia mengambil masa lama untuk mencari jalan keluar.

Bab II
Aku berjalan di jalan yang sama
terdapat lubang yang dalam.
aku berpura tidak pernah melihatnya.
tapi aku jatuh lagi .
aku tidak percaya apa yang terjadi.
aku jatuh di tempat yang sama.
tetapi ia masih bukan salah aku.
ia masih megambil masa yang lama untuk aku keluar.

Bab III
Aku berjalan di jalan yang sama
terdapat lubang di kaki lama.
aku tidak berpura lagi . aku nampak .
ia di sana.
aku masih terjatuh . seperti menjadi tabiat.
mata aku terbuka. aku tau aku berada di mana.
ia adalah satu kesilapan . silap aku .
aku keluar dengan cepat.

Bab IV
aku berjalan di jalan yang sama
ada lubang yang dalam di kaki lima..
aku berjalan mengelak dari nya.

Bab Akhir
Aku berjalan di jalan yang lain.

"Kegilaan:. Melakukan perkara yang sama berulang-ulang kali dan mengharapkan hasil yang berbeza" -Albert Einstein

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment