Dejavu | Killjols Dejavu | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Dejavu

Dalam satu ketika aku telah keluar di jalanan.
Rasanya seperti sudah lama tidak berada di atas jalan ini.
Dalam aku berjalan, aku telah jatuh ke dalam lubang yang sangat dalam.

ia seakan dejavu...

Guru datang melintasi lubang dan melihat ku,
"Cikgu, Tolong saya"
Guru membuka bag galasnya dan mencampakkan buku.
Dan berlalu pergi.

Selepas itu Doktor datang melintasi lubang dan melihatku,
"Doktor, Tolong Saya"
Doktor menulis preskripsi di atas kertas dan mencampakkan kepadaku.
Dan pergi

Sejurus selepas itu Imam datang melintasi aku
"Ustaz Tolong saya"
Imam itu menadahkan doa dan mendoakan keselamatanku.
Dan berlalu pergi

Rasanya sudah lama aku berada dalam lubang ini.

Seorang lelaki datang dan menjenguk aku dari atas lubang.
"Kawan, saya ni , mari tolong saya"
Dia terus melompat masuk ke lubang
"Ko bodoh ke! sekarang kita dua ada bawah ni"

Dia tersenyum dan berkata:
"Ya, Aku pernah berada dalam lubang yang sama sebelum ini, aku tahu jalan keluar"

Siapa kau?

Aku kesilapan lalu-mu. tanpa aku kau takkan boleh keluar kali ini.

P/S: Sila baca dari awal semula
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment