Kebaikan Tidur | Killjols Kebaikan Tidur | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Kebaikan Tidur



Tido? tido sesuatu yg sangat best...bayangkan kalau hidup ni takde tido..
keje nak menjaga je...aku rasa tak sampai seminggu..gejala bunuh diri mmg
meningkat mendadak...tido lah satu2 nya cara nak rehat spenuhnya,
menghilangkan stress...nak lupakan apa2 yang jadi hari ni...n satu penghabisan
untuk memulakan hari esok...pernah tak korang rasa yang korang dah wat sesuatu
yang pada hari tu korang rasa itu lah bende yang betul or terbaik ...tp
biler korang dah tido...esok nye korang bangun.. korang rasa...ape ke bangang
aku wat semalam..? hahaha...tp yg penting jangan ar menyesal dengan benda yang
dah jadi...benda dh jadi takkan leh ubah...korang kene start balik bila korang
dah terjaga dari tidur..or jalan mudah korang tidur selamanya atau
dengan kata mudah pergi mati...haha..tp bukan pasal tu aku nak post
sebenarnye...aku just tertanye-tanye apakah kebaikan tidur?...selain
benda2 yang aku cakap kat atas...apa lagi kebaikan dia?...

tengah dok search2 aku tak berapa nak jumpe ape kebaikan tidur...
banyak aku dapat kebaikan tidur siang je...yg pasal tidur sahaja pun
aku just jumpe antara kebaikan dia

1.Meningkatkan keupayaan untuk melawan jangkitan
2.Mengekalkan jantung yang sihat
3.Mengurangkan stress
4.Menguatkan ingatan
5.Mengurangkan gangguan perasaan


n ada satu petikan dari berita harian edisi 5 mei 2008(lama giler dah tu)..
dia ada post tentang kebaikan tidur lebih dari enam jam...



p/s: tu jer la post untuk hari ni...bila dah baca sume ni...terasa cam nak tido la plak...zzzzZZZ
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment