Hobi Aku memanjat pokok | Killjols Hobi Aku memanjat pokok | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Friday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Hobi Aku memanjat pokok




Ketika kecil aku ada hobi
hobi aku memanjat pokok
setiap hari aku akan tanda ranting pokok..
Ranting yang dah aku panjat...
Semakin tinggi aku panjat smakin 
jauh aku nak turun balik...
kalau aku lompat boleh patah kaki aku...
dan kalau silap langkah berbirat-birat lah badan aku...


Ketika kecil aku ada hobi
hobi aku memanjat pokok
Setiap hari aku akan tanda ranting pokok..
Ranting yang dah aku panjat...

Aku nak tgk setinggi mana aku boleh capai...
Aku tgk sejauh mana aku boleh melangkah
bila sampai tahap jarak yg lebih tinggi...
aku tengok bawah...
dah jauh aku dari tanah....
aku jadi gayat....menggeletar lutut aku...
aku jadi takut....camner kalau- kalau
ranting ni patah dan aku jatuh tersembam ke bawah...

Tapi aku nak jugak naik ke atas...
aku nak tgk ape pemandangan dari atas tu....
dan aku tau aku xleh wat hari ni.....sbb aku masih takut...
lalu aku amik keputusan tanda ranting tempat aku duduk tu..
dan aku akan kembali balik ke sini esok
untuk tgk aku berani tak tuk naik setapak lagi...

esok aku datang....aku panjat laju2...
pastu atok aku tgk..dia cakap...
ko panjat tinggi2 ko nak pergi mana?! hahahaha...


p/s: Aku pernah kene kjar atok aku ngan parang sbb dah patah kan ranting pokok kesayangan dia.....hahaha



Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment