Altimet feat Diandra Arjunaidi - Sama Saja lirik | Killjols Altimet feat Diandra Arjunaidi - Sama Saja lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Altimet feat Diandra Arjunaidi - Sama Saja lirik

Lirik lagu terbaru , lagu terbaru dari Diandra Arjunaidi berkolabrasi bersama Altimet , Lagu bertajuk Sama saja . Enjoy the lyric .



Malangnya hatiku tak pernah memahami perasaanmu
Walaupun hakikatnya ku terlalu mencintaimu
Namun, kau juga tak pernah menunjuk apa yang dinamakan cinta
Tidakkah itu membuat kita sama saja, sama saja?

Sudahkah tiba masanya kita berpaling arah
Dimana adanya beza, itu saja yang ku tertanya

Kau kata, kau cinta
Kau paksa, mengapa?

Chorus:
Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Rupanya ada cerita, cerita yang aku dengar
Memaksa aku menahan perasaan yang aku rasa
Kerana alasanmu semua, semuanya tidak menentu
Hakikatnya kau memenuhi segala ruang hatiku

Kau kata, kau cinta
Ku seksa, mengapa?

Chorus:
Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Rap:
Setiap kali bila kita berkelahi
Pusing keliling soal hati yang sama lagi
Pi mai pi mai pi, yang tang tu juga
Kalau selesai hari ini, esok ulang semula

Chorus:
Kau saja menguji kesabaranku
Kau kata kau cintakan aku
Ku juga rasa sebegitu
Dimana adanya beza itu saja yang ku tertanya
Kita sama saja

Sama saja (repeat)


Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment