Selepas Majlis aku. | Killjols Selepas Majlis aku. | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Saturday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Selepas Majlis aku.

Jika aku yang menghadiri. Majlis kamu.
atau kamu yang melihat majlis aku.

aku akan tunggu disini.
sehingga roh kamu naik menemani aku.

kita akan terbang mencari.
dimanakah tempat yang bagus untuk
menghantui.

seperti di novel horror.
di tepi rumah pantai dengan sinaran mentari.
kita menggeletek anak-anak kecil sehingga ketawa.
mereka tidak akan pernah tahu mimpi buruk yang kita juangkan.

kita adalah langit kita sendiri.
tiada masa akan menunggu.
kerana kita tiada lagi disini.
kita hanya menghantui.
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment