Orang Asing | Killjols Orang Asing | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Sunday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Orang Asing

 Malam itu kau melewati ku, 

aku tersenyum dan kau membalas senyumku.

aku mengelip mata.

dan kita berada di majlis kahwin kita.

dan aku memandang kau.

"tunggu kejap, apa ni?"

dan kau memandangku kembali keliru.

kau mengelip mata.

dan kita berada di sebuah rumah dengan 

sebuah gambar keluarga dimana kau dan aku berada didalamnya.

dan kau bertanya

"Siapa awak ni?" dan aku membalas

"Siapa saya? siapa awak dan apa yang berlaku?"

dan aku mengelip mata

ada anak kecil berlari melewati kau,

ketawa dan memeluk kaki ku

dadaku mulai rasa sakit.

dan kau menutup mata mu sebentar.

refleksi muka kau di depan cermin.

Rambut kau mulai kelabu. 

dan kau mengalirkan air mata. "Tolong, Tolong berhenti"

dan aku memegang tanganmu. 

"Maaf ini bukan saya, bukan saya yang lakukan semua ni".

aku cuba menutup mata.

Dan aku di majlis graduasi anakku 

dan kau merehatkan kepala di bahuku

"macam mana semua ini terjadi?"

Aku menjawab "Aku tiada jawapan untuk ini".

dan aku harap masa berhenti sebentar.

aku selesa kepala kau di sisi ku.

walau aku berada di majlis pengebumian ayahku

dan kau menutup matamu cuba lelap.

dan kita berada di rumah kosong , menunggu panggilan

yang tak kunjung tiba dari mereka. 

dan kau berkata. "Jika saya tahu saya takkan..."

aku menutup mata. dan kau juga.

dan kau berada di katil hospital. 

aku memegang tanganmu dan menundukkan kepala aku

aku mencium mu

aku mencium mu

aku mencium mu

hingga aku tak tersedar

ia seperti pertama kali berjumpa dengan kau

ia seperti aku tidak pernah berjumpa dengan kau


dan aku menutup mata ku

Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment