Angah Razif Projector Band - Tapi Aku Lirik | Killjols Angah Razif Projector Band - Tapi Aku Lirik | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Wednesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Angah Razif Projector Band - Tapi Aku Lirik

Ku diam mengenangkan
kurang apa diriku
menundukkan segala 
kepastian
segalanya telah
kuberikan

besarkah kekhilafanku
sehingga memaksa kau
pergi menjauh
dan aku pula yang 
menangis
mengenang dirimu

bodohnya
aku menyakini kau 
takdirku
mungkin itu jalan
pilihanmu
terbaik buatku


tapi aku
tersiksa
tapi hati
ku rindu

bila kenang kisah
lalu
amat menyedihkan diriku

tapi aku terluka
sedangkan kau
bahagia

inikah namanya cinta
dan akhirnya 
kau bukan milikku

sehingga memaksa kau
pergi menjauh
dan aku pula yang 
menangis
mengenang dirimu

bodohnya
aku menyakini kau 
takdirku
mungkin itu jalan
pilihanmu
terbaik buatku


tapi aku
tersiksa
tapi hati
ku rindu

bila kenang kisah
lalu
amat menyedihkan diriku

tapi aku terluka
sedangkan kau
bahagia

inikah namanya cinta
dan akhirnya 
kau bukan milikku
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment