Malaykord dan 5 Juta Views | Killjols Malaykord dan 5 Juta Views | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Wednesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Malaykord dan 5 Juta Views

Salam,

2020 telah tiba, we are on our way to reach 11 years of Malaykord. Tahun-tahun terus berlalu and keep counting detik demi detik. Begitu juga dengan blog ini akan terus berkira dan dikira. Untuk tahun ini aku cuba untuk menerapkan kualiti chord itu sendiri lebih dari kuantiti. untuk 2 tahun aku mmg all out untuk keep on teruk mengumpul semua chord yang ada , yang baru dan yang lama dan dari itu aku mula sedar satu perkara, dalam aku aim untuk kuantiti dan untuk kekalkan kualiti itu satu perkara yang sukar untuk dilakukan serentak. Jadi untuk tahun ni aku cuba untuk terapkan kualiti dari setiap chord yang ada dan cuba update secara harian. dan aku perlu bantuan dari viewer dan pengunjung untuk report mana-mana chord yang aku terlepas pandang kualiti. i know it alot. Terima kasih pada mereka yang beri kerjasama buat report. dan aku cuba untuk buat beberapa versi dari setiap chord yang di report jika perlu. 

2019 telah berlalu, di akhir disember , aku monitor dan Alhamdullilah Malaykord dapat new milestone di akhir 2019 memberi sedikit senyuman pada team kami, setelah di hentam teruk dari tahun 2018. We reach 5 million views. ni rekod view paling banyak dalam sebulan untuk 10 tahun pertama Malaykord. Dapat sedikit motivasi untuk teruskan blog ni. walaupun idea dah cukup kering setahun ni. aku akan teruskan fikirkan cara untuk berevolusi dan mengikut rentak teknologi walaupun. Disini kami memang amat-amat memerlukan feedback dari anda dari segi kualiti , kuantiti, rekabentuk, idea, dan apa-apa sahaja jenis input yang kami dapat kerjakan dan usahakan. Dan terima kasih kerana sentiasa menyokong Malaykord dari dulu hingga sekarang. Keep On Support US. Follow us on Facebook,twitter, & Instagram. #Malaykord
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment