Balasan seorang Banker kepada Soalan Wanita cantik Yang mencari Suami Kaya | Killjols Balasan seorang Banker kepada Soalan Wanita cantik Yang mencari Suami Kaya | Killjols
Get Update Everyday Like Our FB Pages

Tuesday

HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA HAHAHA
Chord List: # | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z : TOP 10

Balasan seorang Banker kepada Soalan Wanita cantik Yang mencari Suami Kaya

Balasan seorang Banker kepada Soalan Wanita cantik Yang mencari Suami Kaya



Berikut adalah apa yang wanita itu hantarkan di forum dating mencari suami kaya:

Saya secara jujur disini ingin berkata, saya 25 tahun ini, saya cantik dan mempunyai gaya dan taste yang baik. saya mengimpikan untuk mengahwini  seorang lelaki  yang mempunyi gaji $500k atau lebih. kamu mungkin mengatakan saya tamak, tetapi gaji tahunan sebanyak $1k dianggap hanya sebagai kelas pertengahan di New York.

Keperluan saya tidaklah tinggi. Adakah sesiapa di forum ini yang mempunyai pendapatan seperti diatas? adakah anda semua berkahwin? saya ingin bertanya , apa perlu saya lakukan untuk berkahwin dengan orang kaya seperti ini?

Antara yang telah bertemu janji dengan saya , yang paling kaya adalah $250k pendapatan tahunannya, dan ia adalah had saya yang paling atas. Jika beliau berpindah ke kawasan perumahan kos tinggi di New York , $250k adalah tidak mencukupi.

Saya di sini dengan Rendah Diri untuk bertanya beberapa soalan:

1) Dimana orang bujang yang kaya melepak? (sila senarai kan nama dan alamat bar, restoren atau gymm)

2) Kumpulan umur yang perlu saya sasarkan?

3) Mengapa kebanyakan isteri-isteri orang kaya puratanya dengan gadis yang biasa dan tidak menarik tetapi mereka dapat berkahwin dengan lelaki kaya.

4) Bagaimana anda membuat keputusan yang membolehkan menjadi isteri anda, dan teman wanita anda? (sasaran saya sekarang adalah untuk berkahwin)

Satu jawapan yang penuh falsafah oleh seorang pegawai Eksekutif JP Morgan Dibawah:

Dear cik Cantik,

Saya telah membaca post anda dengan penuh minat. Rasanya terdapat ramai lagi wanita diluar sana yang mempunyai soalan yang sama seperti anda, Sila benarkan  saya untuk menganalisis situasi anda. Sebagai pelabur professional, pendapatan tahunan saya adalah lebih dari $500k, ini memenuhi keperluan anda, jadi saya berharap semua percaya bahawa saya tidak membuang masa disini.

Dari sudut pandangan orang perniagaan, ia dalah keputusan yang buruk untuk mengahwini anda. Jawapannya adalah sangat mudah, jadi biarlah saya menerangkannya.

Cuba ketepikan butiran-butiran sebentar, apa yang anda cuba lakukan adalah anda ingin  membuat pertukaran "Kecantikan" dan "Duit" :

Wanita A memberikan "Kecantikan", dan Lelaki B membayar untuk itu , Adil dan saksama. Walaubagaimanapun, ada masalah yang tersangat teruk disini, kecantikan anda akan pudar, tetapi duit saya tidak akan hilang tanpa apa-apa sebab yang baik. Hakikatnya, pendapatan saya mungkin akan meningkat dari tahun ke tahun, tetapi anda tidak boleh menjadi lebih cantik selepas beberapa tahun.

Oleh itu dari sudut pandangan ekonomi, saya aset penaikan dan anda pula adalah aset susut nilai, bukan saja aset susut nilai yang normal, tetapi susut nilai yang eksponen. Jika itu adalah saja aset anda yang ada, nilai anda kan menjadi buruk 10 tahun kemudian.

Dengan terma-terma yang kita gunakan dalam Wall Street, setiap perdagangan mempunyai  kedudukan, Keluar temu janji dengan anda juga adalah "trading position". Jika nilai dagangan  jatuh kami akan menjualnya dan ia bukan satu idea yang baik untuk memastikan ia untuk jangka masa panjang. begitu juga dengan perkahwinan yang anda mahu, Ia mungkin kejam untuk mengatakan ini, tetapi untuk membuat keputusan yang lebih bijak, apa-apa aset dengan nilai susut yang besar akan dijual atau di pajakkan.

Sesiapa yang mempunyai income lebih dari $500k pendapatan tahunan tidak bodoh, kita hanya akan akan bertemu janji dengan anda tetapi bukan mengahwini anda. Saya nasihatkan kepada anda, anda boleh lupakan untuk mecari apa-apa petunjuk untuk berkahwin dengan lelaki kaya. Dan  dengan cari itu, anda boleh membuat diri anda seorang yang kaya dengan $500k income. Ini adalah peluang yang lebih baik dari mencari lelaki kaya yang bodoh.

Hope this reply helps.

Signed 
JP: Morgan CEO

Sumber : www.worthytoshare.net
Like this post :



Killjols Blog

Blogger , Guitar Chord Collection , Lyric Collection , Lyric video maker ,

No comments :

Post a Comment